To ma być przełom, Tesla już wie jak poprawić trwałość baterii li-on
Jeff Dahn, inżynier pracujący dla Tesli, który od wielu lat zajmuje się pracami nad rozwojem baterii litowo-jonowych dokonał ze swoim zespołem przełomu.
przycisk26 z- #
- #
- #
- #
- 120
Jeff Dahn, inżynier pracujący dla Tesli, który od wielu lat zajmuje się pracami nad rozwojem baterii litowo-jonowych dokonał ze swoim zespołem przełomu.
przycisk26 z
Komentarze (120)
najlepsze
Ale swoja droga to Dahn to jeden z najlepszych specjalistow na swiecie i ma swietna grupe w Kanadzie. Pracuja nad prawdziwymi przelomowymi technologiami, wiec za pare lat pewnie jeszcze o nim tu
Na jednym banku robie 900-1200km. Tankowanie trwa max 15 minut.
Przesiade sie na elektryka jesli zasieg bedzie min. 800km a czas ladowania do pelna max 30min.
Nie!
Na jednym baku robię 16 x 7 km, 11x2 km, 8x 3km, kilka razy po 500 metrów, 3 x 24 km. Łącznie około 230 km i tankuje ponownie.
Przesiąde się na elektryka jeśli zasięg będzie przynajmniej 100 km i czas ładowania poniżej 8 godzin do pełna.
@VWgolf3: To moze przeczytasz artykul i to co napisalem:
Tekst z artykulu:
I moj komentarz:
Rozliczenie w stosunku do pojemności baterii a więc:
Kupujesz baterię o pojemności 60MHw i płacisz 60zł (1MHw = 1zł) - używasz. Jeżeli przyjeżdżasz na stację mając 15MHw, koszt nowej baterii (powiedzmy lekko zużytej) 55MHw wynosiłby wtedy 40zł ponieważ 15MHw zwracasz w pierwszej baterii.
System mógłby działać w pełni automatycznie, zakładasz