@SzymonL8: Tam jest przecinek. W odpowiedzi na opis.
Porsche Taycan na Nürburgring ustanawia rekord dla samochodów elektrycznych
Porsche jest elektryczne i czterodrzwiowe i ma 7:42. NIO jest elektryczne dwudrzwiowe i ma 6:45. Zatem NIO ustanowiło rekord dla samochodów elektrycznych a nie Porsche. Opis jest informacją nieprawdziwą.
@SzymonL8: Ja skumałem, komentarz @abraca, że to porsche ma 4 drzwi i w tej kategorii ma rekord. Co prawda samo Porsche jakoś specjalnie dokładnie nie napisali jaki to rekord, bo lepiej brzmi pobiliśmy rekord, niż pobiliśmy rekord dla elektryków 4 drzwiowych...
Dobrze było by napisać, że wiele samochodów elektrycznych w tym Tesla nie ma oficjalnego wyniku na tym torze bo nigdy nikt toru na wyłączność nie wynajął i nie robił testów Telsą czy wieloma innymi autami elektrycznymi.
@wypokowy_expert: Z Modelem 3 już tak nie ma. Model S jest starą konstrukcją (niedługo to już 10 lat będzie) i wtedy były ważniejsze rzeczy do ogarnięcia. Ale kto wie co by wyścigowe EPCS Tesla P100DL zrobiło...
Fajnie, ale jakoś tak bez ryku silnika dziwnie (bez emocji) to brzmi... To skrzypienie podczas jazdy jak wnętrze Lanosa czy innej Nubiry mnie lekko rozwalało ( ͡°͜ʖ͡°)
@preston81: No, musi głośno pierdzieć i śmierdzieć, wtedy więcej wrażeń jest. A z kołami bez powietrza jest jeszcze lepiej, bo iskry lecą, dymu dużo, i ogień nawet czasem.
Komentarze (17)
najlepsze
Porsche jest elektryczne i czterodrzwiowe i ma 7:42. NIO jest elektryczne dwudrzwiowe i ma 6:45. Zatem NIO ustanowiło rekord dla samochodów elektrycznych a nie Porsche. Opis jest informacją nieprawdziwą.
@NieMuszeWszystkichLubic: Bo tesla nawet P100D ma na długich torach takich jak zielone piekło bardzo duży problem... Zanim zrobi się jedno okrążenie przegrzewa się bateria i włącza ogranicznik mocy, tyle jest z rekordu. https://insideevs.com/news/323053/tesla-model-s-fails-to-lap-nurburgring-under-full-power-video/
@krissrusz:
Co tam ryk silnika, nie ma to jak zapach konia i błoto wyrzucane spod kopyt. To były emocje!