Ktoś dopuścił możliwość używania autopilota w tesli. Ktoś uznał, że można na nim polegać, na wykopie ni raz było widać, jak robot wymija auta przy jakimś wypadku, gdzie jego reakcje i decyzje miały jakiś sens, do tego manewry były bardzo dobre, szybka reakcja, nie uciekanie na pobocze, nawet nie hamował do zera a starał się z tyłu zostawić możliwość hamowania pozostałym.
Więc jak dla mnie niech sobie kierowca śpi, jakby się coś
@Deadlyo: Ktoś dopuścił do możliwości używania w samochodzie tempomatu/aktywnego tempomatu, jazdy z dużymi prędkościami, ba dopuścił do możliwości kierowania nimi ludzi którzy prawko wyciągnęli z chipsów...
DO czasu aut bez kierowcy, odpowiedzialność spoczywa na kierowcy i kropka.
Po kilkunastu sekundach bez trzymania kierownicy włączy się alarm, włączą się światła awaryjne i auto zahamuje. W Europie chyba nowsze jeszcze zadzwonią do systemu SOS.
Mnie się trochę marzy taki samochód, który można przełączyć w tryb autonomiczny. Jeździsz sobie sam, kiedy chcesz prowadzić. A jak wyskoczysz na piwo z kolegami, to zamiast Uberem, wracasz na autopilocie (i to nie odbijając się głową od każdej latarni).
przeciez o to w tym wszystkim chodzi. to jest betatestowanie autonomii na uzytkownikach. robisz taki myk. dajesz pewna funkcjonalosc, z zastrzezeniem, ze nie wolno jej uzywac 'w pelni', przenoszac tym samym pelna odpowiedzialnosc na kierowce. oczywiscie tesla przeciez wszystkie dane zbiera. jestem przekonany, ze zrobiono to z pelna swiadomoscia i premedytacja. jak sie ktos #!$%@?, to ostatecznie producent nie bedzie za to odpowiadal, tylko uzytkownik. piekne, proste, skuteczne :) matoly nie dosc,
@pikey: chodzi mi o to, ze zamiast prowadzic oficjalne testy, oni wiedza co robia i daja uzytkownikom to co jest, ze niby 'nie wolno uzywac' wiedzac, ze ludzie sa ludzmi i beda tego naduzywac, pozwalajac im na takie pol-legalne testy w warunkach bojowych. a jak sie ktos #!$%@?, to nie bedzie tesla brac za to odpowiedzialnosci.
Tutaj kilka przykładów błędów autopilota. W bardziej złożonych sytuacjach ewidentnie sobie nie radzi. Bas nawet w zakręty nie potrafi wchodzić ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Edit tak parząc na te nagrania, to w zasadzie jest bardziej asystent pasa ruchu a nie autopilot. Musk nie powinien nazywać tego autopilotem bo to jest kłamstwo.
Komentarze (183)
najlepsze
źródło: comment_C1rtUywHY1oKAC5abwAJK9XCtkbWY6iV.jpg
Pobierzźródło: comment_ZVocvG1YMIDAKv0a12FG0HLO8GedWIs4.jpg
PobierzKtoś uznał, że można na nim polegać, na wykopie ni raz było widać, jak robot wymija auta przy jakimś wypadku, gdzie jego reakcje i decyzje miały jakiś sens, do tego manewry były bardzo dobre, szybka reakcja, nie uciekanie na pobocze, nawet nie hamował do zera a starał się z tyłu zostawić możliwość hamowania pozostałym.
Więc jak dla mnie niech sobie kierowca śpi, jakby się coś
DO czasu aut bez kierowcy, odpowiedzialność spoczywa na kierowcy i kropka.
Po kilkunastu sekundach bez trzymania kierownicy włączy się alarm, włączą się światła awaryjne i auto zahamuje.
W Europie chyba nowsze jeszcze zadzwonią do systemu SOS.
źródło: comment_hfVQtA5lVpw31DtSu3vpvAbgfda2IXoT.jpg
Pobierzźródło: comment_f8GDPlFBAokmkE2NcbW76sPIPpg6uzls.jpg
Pobierzhttps://youtu.be/gfWjsKsEry0?t=114
Komentarz usunięty przez moderatora
@Triptiz: mama kierowała?
Komentarz usunięty przez moderatora
Edit tak parząc na te nagrania, to w zasadzie jest bardziej asystent pasa ruchu a nie autopilot. Musk nie powinien nazywać tego autopilotem bo to jest kłamstwo.