Gillette notuje stratę 5,24 mld USD po emisji kontrowersyjnych reklam

„P&G odnotowało stratę netto w wysokości około 5,24 mld USD, czyli 2,12 USD na akcję, za kwartał zakończony 30 czerwca, w związku z odpisem niepieniężnym Gillette w wysokości 8 mld USD. W tym samym okresie ubiegłego roku zysk netto P&G wyniósł 1,89 mld USD, czyli 72 centy za akcję.”

- #
- #
- #
- #
- 469
Komentarze (469)
najlepsze
Czy po prostu przechodzącą dziewczynę o numer chciał zapytać, a ludziom od tej reklamy się coś w glowach... #!$%@?ło?
Analitycy podsumowali:
@MateriaBarionowa: przecież sam zacytowałeś, że to "P&G ... stwierdziła" a nie żadni niezależni analitycy z Wall Street.
Cała branża uznała kampanię za niewypał i nie wiem co tu jeszcze bronić. Przestańcie się ośmieszać i idzie se ogolić niewątpliwe psiuty maszynkami gillette w ramach ratowania wyników xD
Sprawdź sobie ile stracili rynku w stosunku do konkurentów, coś tam macie niedopracowane te wytyczne na discordzie.