Fairy z nową nazwą i tęczowym logo. Świat się kończy.
Firma P&G przeprowadziła rebranding, który argumentowano wynikami badań na temat społeczności LGBT. Od teraz klienci w Wielkiej Brytanii nie kupią płynu do mycia naczyń Fairy, a podobny produkt pod inną nazwą. Czemu na siłę wciskają wszędzie lgbt... Myślałam, że to żart.
butterfly z- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Grupę podzielili na 3
-Ci, którzy kupią tam bo jest LGBT
-Ci, którym to obojętne
-Ci którzy nie kupią ze względu na LGBT
Wyszło
@Legion_PL: Poprzez napisanie na intranecie, że nie akceptują w pracy dyskryminacji ze względu na orientację i podali kilka propozycji (nie nakazów) jak pracownicy mogą zachowywać się w stosunku do kolegów? xD
Wykopki: KONIEC ŚWIATA, APOKALIPSA, DEGENERACTWO OPANOWAŁO ŚWIAT!!1!1!1!!
JUŻ NAWET PŁYN DO NACZYŃ CHCĄ NAM ZABRAĆ!!!!1!1!!1!!!1!!!
@Ghc1: Tylko w przypadku dużej części wykopków to raczej mame kupuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Płyn do mycia naczyń zmienia nazwę. Świat się kończy. Psychoprawica ma prawdziwe problemy xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Yyyyy, co?