Fairy z nową nazwą i tęczowym logo. Świat się kończy.
Firma P&G przeprowadziła rebranding, który argumentowano wynikami badań na temat społeczności LGBT. Od teraz klienci w Wielkiej Brytanii nie kupią płynu do mycia naczyń Fairy, a podobny produkt pod inną nazwą. Czemu na siłę wciskają wszędzie lgbt... Myślałam, że to żart.
butterfly z- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
Natomaist o bojkotowaniu najwiecej kwicza w necie gimboprawaki, a w ich domach o takich zakupach decyduje mama ;)
Always
Ambi Pur
Ariel
Aussie
Blend-a-med
Bold
Bonux
Braun
Dash
Discreet
Duracell
Fairy
Febreze
Flash
Gillette
Head & Shoulders
Herbal Essences
Ivory
Lenor
Mr Proper
Naturella
Olay
Old Spice
Oral-B
Pampers
Pantene
Shamtu
Swiffer
Tampax
Tide
Vicks
Vizir
Ale tutaj przynajmniej w miarę łatwo jest zastąpić jedną markę drugą. Gorzej gdy niemal wszystko będzie umoczone w LGBT+, do ziemianki w lesie się nie przeniosę...