Dlaczego korporacje finansują LGBT
Dla wielkich korporacji rozszerzanie rynku zbytu to strategiczna kwestia. Okazuje się, że klienci LGBT należą do grupy najbardziej lojalnych. Potrafią przepłacać za dane produkty tylko dlatego, że dana firma wspiera LGBT. Koszyk zakupowy społeczności LGBT w USA jest szacowany na 800 mld USD rocznie.
Piekarz123 z- #
- #
- #
- #
- #
- 195
Komentarze (195)
najlepsze
@sildenafil: Masz przestarzałe informacje. Poprarcie dla homoseksualnych związków partnerskich w Polsce przekroczyło 50% kilka lat temu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sytuacja_prawna_i_spo%C5%82eczna_os%C3%B3b_LGBT_w_Polsce#Poparcie_dla_r%C3%B3wnouprawnienia
Poza tym Polacy oddzielają homoseksualistów, którzy są dla przeciętnego Polaka ok, od środowiska LGBTQ, które kojarzy się zdecydowanie negatywnie: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Sondaz-dla-RadioZET.pl-i-StanPolityki.pl-Czy-Polacy-akceptuja-osoby-homoseksualne-i-srodowiska-LGBTQ-Odpowiedz-nie-jest-jednoznaczna
Komentarz usunięty przez moderatora
Jaki jest sens podawania takiej statystyki? Czy to zdanie czytelnicy maja rozumiec jako "Nie finansowanie LGBT == dyskryminacja osob LGBT?
To brzmi dosc absurdalnie, dllatego dopytuje. Dziekuje
Ta teoria o próbie zdobycia lojalności klientów LGBT miała by sens... gdyby nie to że polityka diversity i uczestnistwo w akcja "afirmacji" jest tak powszechne że nie sposób mówić o strategii marketingowej.
Bo niby że jak? Że np.coca cola z pepsi rywalizuje kto bardziej gejowski będize?
Obie marki promuja - rownowaga
Coca cola promuje a pepsi nie - teczowi kupuja cole
Wiec proste ze jak jedna firma zacznie promowac to konkurenci moga albo odpuscic czesc rynku albo co widocznie bardziej sie oplaca dolaczyc do promocji szczegolnie ze osoby lgbt to czesto osoby z zaburzeniami i wydadza wiecej kasy na produkt z teczowym logo