„Nie” z 1,44 mln zł straty. Tygodnik sprzedaje się w 25 tys. egzemplarzy
W ub.r. firma Urma wydająca tygodnik „Nie” zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3,9 proc. do 3,7 mln zł oraz 1,44 mln zł straty netto. Pismo sprzedawało się średnio w 25 tys. egz. przy trzykrotnie wyższym nakładzie. Miało jedynie 8,1 tys. zł ze sprzedaży reklam.
Radek41 z- #
- #
- #
- #
- #
- 177
- Odpowiedz
Komentarze (177)
najlepsze
Natomiast mam do niego słabość, wiem że to menda, ale on mnie swoją bezczelnością po prostu rozbraja. A pod względem inteligencji wręcz mi imponuje.
Komentarz usunięty przez moderatora
W ich przypadku można tylko spytać co jest gorsze: niewiedza czy ignorancja...
Urban w odróżnieniu od twojej "skrajnej prawicy" wali we wszystkich i robi to inteligentnie. Większość prawackiej "myśli" to powielanie kłamstw i manipulacji. Są też ludzie używający mózgu (jak ten koleś od "change my mind", całkiem ładnie sobie zwykle radził) i faktycznie atakujący realne problemy - ale współczesna polska "prawica" to głównie pisowscy zwolennicy pustynnych mitów, brzydzący się wolnością
Nie lubię go ale za to go szanuje.
Wątpię czy tkwienie poglądach kretyńskich i krzywdzących dla innych ludzi powinno być podstawą do szacunku.
13 lat w erze cyfrowej to są wieki