NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #3
T-Mobile PL odpowiedziało na reklamację dotyczącą podstawy naliczenia faktury. Uwaga proszę usiąść.
Anacron z- #
- #
- #
- #
- 182
- Odpowiedz
T-Mobile PL odpowiedziało na reklamację dotyczącą podstawy naliczenia faktury. Uwaga proszę usiąść.
Anacron zNIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #3
Czyli ciąg dalszy NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA oraz NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #2.
T-Mobile PL odpowiedziało na reklamację dotyczącą podstawy naliczenia faktury. Uwaga proszę usiąść.
"(...) informuję, że Umowy z Panem zostały rozwiązane po stwierdzeniu licznych naruszeń oraz po wcześniejszym, bezskutecznym upływie terminu do zaprzestania naruszeń. Naruszenia nastąpiły w postaci: zasad współżycia społecznego (art. 5 Kodeksu Cywilnego) a także nadużywania prawa do kontraktu z konsultantem (art. 68 Ustawy prawo telekomunikacyjne). Podstawę, do której odwołuje się Umowa stanowi naruszenie par. 18.1 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zgodnie z którym „Abonent zobowiązuje się nie korzystać z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Operatora w sposób naruszający prawo lub postanowienia umowy z nim zawartej”."
Pod tą odpowiedzią podpisał się Pan Michał Kawęcki
Pozwólcie, że oszczędzę Wam szukania w Google:
Art. 68. Prawo Telekomunikacyjne:
Połączenie z konsultantem dostawcy usług
Dostawca publicznie dostępnych usług telefonicznych zapewnia użytkownikom końcowym, w tym korzystającym z aparatów publicznych, możliwość uzyskania połączenia z konsultantem dostawcy usług, w tym w celu uzyskania informacji dotyczących alternatywnych taryf, jeżeli takie są dostępne.
Art. 5. Kodeksu Cywilnego
Nadużycie prawa podmiotowego
Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.
§18 RŚUT T-Mobile Polska
1. Abonent zobowiązuje się nie korzystać z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Operatora w sposób naruszający prawo lub postanowienia umowy z nim zawartej, a w szczególności nie używać wydanych mu przez Operatora kart SIM:
1.1. w telefonie lub innym telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym, które zostało skradzione, nie ma homologacji i nie posiada certyfikatu zgodności z zasadniczymi wymaganiami, lub wywołuje zaburzenia elektromagnetyczne,
1.2. do innych działań powodujących lub mogących powodować zakłócenia pracy Sieci, urządzeń podłączonych do Sieci lub sieci Internet,
1.3. do kierowania do Sieci lub do innych sieci telekomunikacyjnych połączeń (w tym wysyłania wiadomości SMS/MMS) pochodzących z innych sieci telekomunikacyjnych, w szczególności w celu świadczenia usług telekomunikacyjnych osobom trzecim, bądź do udostępniania w inny sposób usług telekomunikacyjnych innym podmiotom, w tym w celu uzyskania korzyści majątkowej,
1.4. do generowania połączeń i wysyłania wiadomości SMS/MMS na więcej niż 500 (w przypadku Abonentów będących Konsumentami) albo 750 (w przypadku Abonentów niebędących Konsumentami) różnych numerów wybieranych w Cyklu Rozliczeniowym,
1.5. do regularnego (powyżej 3 dni w Cyklu Rozliczeniowym) masowego wysyłania wiadomości SMS lub MMS, przez co rozumie się powyżej 500 (w przypadku Abonentów będących Konsumentami) albo 750 (w przypadku Abonentów niebędących Konsumentami) wiadomości dziennie oraz 5000 (w przypadku Abonentów będących Konsumentami) albo 10000 (w przypadku Abonentów niebędących Konsumentami) wiadomości miesięczne do regularnego (powyżej 3 dni w Cyklu Rozliczeniowym) wykonywania połączeń trwających dziennie: dłużej niż 8 godzin (w przypadku Abonentów będących Konsumentami) albo 12 godzin (w przypadku Abonentów niebędących Konsumentami),
1.7. do generowania połączeń trwających powyżej 2000 minut lub wysłania 2000 wiadomości SMS w Cyklu Rozliczeniowym na numery międzynarodowe w szczególności o podwyższonej opłacie lub generowanie takiej ilości połączeń na numerację spoza Unii Europejskiej,
1.8. w urządzeniu telekomunikacyjnym realizującym funkcję zakończenia sieci stałej lub działającym na podobnej zasadzie, chyba że Operator wyraził na to uprzednią pisemną zgodę,
1.9. do generowania automatycznego ruchu, w szczególności ruchu pomiędzy urządzeniami lub automatycznych połączeń pomiędzy urządzeniami a Abonentem,
1.10. do wspomagania lub budowania rozwiązań typu „call center”, w tym do wykonywania połączeń telefonicznych w takich rozwiązaniach (nie oznacza to zakazu wykonywania połączeń do call center),
1.11. do masowego rozsyłania informacji (wiadomości SMS lub MMS) przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Abonenta lub innego podmiotu, jak również przeznaczonych do osiągnięcia jakiegokolwiek innego efektu handlowego,
1.12. w urządzeniach telemetrycznych, w tym w systemach i urządzeniach służących do zautomatyzowanego przesyłania danych pomiarowych lub zdalnego sterowania lub do generowania ruchu maszynowego, w tym „maszyna do maszyny” lub „maszyna do Abonenta”, z wyjątkiem przypadków, gdy umowa wprost przewiduje użycie kart SIM w taki sposób,
1.13. do generowania sztucznego ruchu w Sieci, to jest w szczególności ruchu, który nie służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji, bądź którego celem jest wygenerowanie pewnej ilości lub czasu połączeń,
1.14. do korzystania z usług w celach związanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (w przypadku Abonenta będącego Konsumentem),
1.15. do generowania ruchu, który ma charakter ataku Denial of Service
1.16. do wykonywania połączeń, które są w dalszej kolejności przekierowywane za pomocą dowolnej technologii, a w szczególności w technologii transmisji danych VoIP (Voice over Internet Protocol); bądź w innych przypadkach udostępnienia usług Operatora innym osobom w celu uzyskania korzyści majątkowych bez zgody Operatora.
Mnie osobiście rozbawili do łez. Przewidziałem to i wysłane do nich e-maile ze zgłoszeniem problemu technicznego nie wychodziły z tej karty SIM (od T-Mobile), bo tak jakby przeczytałem wszystko zanim zacząłem się T-Mobile dobierać do dupy. :D
Jednocześnie informuję, że byłem dziś na Policji w związku Art. 107 Kodeksu Wykroczeń.
Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1500 złotych albo karze nagany...
Wspomniana we wcześniejszych wpisach konsultantką T-Mobile złożyła takie zawiadomienie. Zabawne, bo ja tylko ujawniłem treść pisma pod którym konsultantka T-Mobile PL się podpisała. Czyżby wstydziła się swoich słów? O ile sięgam pamięcią nigdy z p. Karoliną nie rozmawiałem nawet telefonicznie. Zawsze była to oficjalna korespondencja z jej pracodawcą słana na adresy mailowe w domenie t-mobile.pl :D
Komentarze (182)
najlepsze
:)
:)
@miras_m: Bo z tego mają (in spe) kasę, a jakby uznali że wina jest po ich stronie, to by nie mieli kasy.
Poza tym, to chyba oczywiste że wina leży po stronie klienta, rażące naruszenia prawa do kontaktu z konsultantem T-Mobile to nie w kij dmuchał, tylko bardzo poważne naruszenie prawa do kontaktu z konsultantem.
:)
Od pół roku mam problemy z internetem domowym a według nich wszystko jest ok, robię zgłoszenia na które odpisywali lub oddzwaniali i pierdzielili głupoty o restartowaniu routera.
Ostatnio (3 miesiące temu) zadzwonił koleś z działu technicznego, powiedział że rzeczywiście jest problem że ktoś z osiedla kradnie im internet z nadajnika za pomocą jakieś urządzenia i sprawa poszła
Jak nie odpisza na reklamacje w przeciagu 30 dni to nie musisz placic bo zostala rozpatrzona pozytywnie. Pozniej pewnie oprze sie o sprawe w sadzie ktora wygrasz za zerwanie przez nich umowy ( ͡º ͜ʖ͡º)
https://rf.gov.pl/najczestsze-pytania/pytania-i-odpowiedzi-ogolne/Jak_liczyc_termin_udzielenia_odpowiedzi_na_reklamacje___22709
Najlepiej zanies do operatora w 2 egzemplarzach dla siebie i dla nich bo
Sam kiedyś miałem podobny problem z Plusem. Zasięg LTE super, antena zewnętrzna, a ich "internet domowy" działał tragicznie, oczywiście w takich godzinach gdzie dużo osób korzysta z internetu. Późną nocą śmigało nieźle. Najlepsze, że net przez telefon też z plusa działał szybciej niż ten domowy.
Próbowałem tak jak Ty składać reklamacje tylko, że robiłem to ręcznie (codziennie przez opcje na ich stronie). Ale w