Realizacja rękojmi przez x-kom
Hej mireczki, postaram się opisać najkrócej zaistniałą sytuację. Otóż już ponad miesiąc temu oddałem na rękojmię w sklepie x-kom laptop msi gs65. Dokładnie 14 dnia od rozpoczęcia postępowania w sprawie dostałem załączone pismo, z którego nie wynika jasno że sklep się ustosunkował do moich żądań,...
hunter_ z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 51
Komentarze (51)
najlepsze
vademecum konsumenta
przecież mu nie odpowiedział tylko napisał że odpowie pużniej !!! a ma 14 dni na odpowiedż
Ps. O istotności wady nie ty decydujesz.
Nie raz się spotkałem z działaniami w drugą stronę, przez nieuwagę doradcy, klienci wychodzili z nowymi sprzętami: bo np.
@hustlazz: Gdybyś pracował w X-Komie, to wiedziałbyś jak się pisze nazwę firmy. Rzuć chociaż jednym nazwiskiem z pionu zarządzającego. Dajesz. Może być kierownik magazynu, moze byc kierownik IT, może być kierownik salonów sprzedażowych, ktokolwiek. Znam tam każdego zarządzającego.
@hunter_: Od razu trzeba było być szczerym w intencjach ;P
W sumie mają rację. Rękojmia nie miała być użyta jako narzędzie do bezpłatnych upgrade'ów sprzetu co jakiś czas. Chyba że wykażesz że wada uniemożliwia w ogole wykorzystania deklarowanych funkcji np. nie pracuje
Xkom ładnie napisał, że ma gdzieś rękojmie i posłał twój sprzęt do serwisu producenta, w celu naprawy gwarancyjnej. Już ładniej zbył mnie komputronik, pismem, iż sprzęt zostanie niezwłocznie wymieniony bądź naprawiony przez serwis producenta, bo oni nie mają możliwości technicznych.
Jak chcesz, to podeślij im kolejne pismo z numerem rachunku i tekstem: z uwagi na nierozpatrzenie roszczenia z tytułu rękojmi w terminie X dni, należy przyjąć, że:
- xkom nie dokonał