No nie wiem, niby muszą wyciągnąć te wagony spod przewodów trakcji, ale rozpierduchy to tam zrobili 20x więcej tym WZT. Ładowarką z widłami by je stamtąd po prostu wyjęli i wrzucili na lawetę.
@Arsenazo: W momencie, w którym masz nierówny teren jest problem z ładowarkami, ponieważ może to grozić zachwianiem stabilności maszyny. Tak z mojego punktu widzenia, rozpierducha dookoła jest pomijalna. To akurat usuwanie skutków katastrofy kolejowej, mogą być takie, mogą być takie jak w Szczekocinach. Jak wjeżdza ciężki sprzęt, wagony i wszystko co w nich jest pomijalne, krajobraz dookoła także. Priorytetem tutaj jest udrożnić szlak i jak najszybciej wpuścić ekipę od torów i
Widzialem zawsze ten wóz stojacy na stacji warszawa wschodnia i zastanawialem sie do czego jest uzywany. W rzeczywostosci wygladal na solidny, duzy. A na filmiku jakis taki mniejszy. Ale po tych 10 latach w koncu widze jak pracuje.
No moze i chcieli jak najszybciej usunac to stamtad, ale dla mnie amatorka na maska. Zero bhp, przwrcacaja wagon na drugi bok, jedna linka ciagna wagon ktora zaraz peka, a jak by ktoremus panu bez kasku ta linka w twarz strzelila?
@dostawca_pizzy: Jedna linka? ta LINA jest grubości Twojej ręki. Ale zapewne Ty wiesz lepiej, jak to się powinno robić? Powinni zrobić akcje za parę milionów złoty, wezwać dźwigi i ludzi w ładniejszych ubraniach?
Komentarze (69)
najlepsze
To nie ma spełniać normy.
To ma robić robotę !
Niektórzy twierdzą że roboty.
( ͡~ ͜ʖ ͡°)
W rzeczywostosci wygladal na solidny, duzy. A na filmiku jakis taki mniejszy.
Ale po tych 10 latach w koncu widze jak pracuje.
@ptoki2: A wszystkie twierdzą, że kamera pogrubia. A jakoś tego "czołgu" nie pogrubiła :)
źródło: comment_Rj01ctreOoIIwyrL2o35fQDGPdhWTPn7.jpg
Pobierzźródło: comment_CWqHJ9ZdQIWn9SAkkR5BHng2IxLSYKb9.jpg
Pobierzźródło: comment_IHZEzhTxo4weVI20Kd6mi8dwgewxv1hG.jpg
Pobierz