Kubica kontra inżynier wyścigowy podczas GP Azerbejdżanu
Kompilacja rozmów Roberta Kubicy z jego inżynierem wyścigowym Andrew Murdochem podczas GP Azerbejdżanu 2019.
BobbyK z- #
- #
- #
- #
- 110
Kompilacja rozmów Roberta Kubicy z jego inżynierem wyścigowym Andrew Murdochem podczas GP Azerbejdżanu 2019.
BobbyK z
Komentarze (110)
najlepsze
To nie może być przypadek że inżynierowie najbardziej prestiżowego motor sportu zachowują się jak amatorzy.
1) Jeden z kierowców był wyraźnie lepszy od drugiego
2) Zespół ma możliwość walki o punkty
W Williamsie nie ma teraz sensu faworyzowanie bo nic im to nie daje jako zespołowi. Bardzo ale to bardzo jest możliwe, że Kubica jest szybszy od Russela. Dojeżdżał do niego nie raz w tej protezie samochodu co znaczy, że gdyby miał auto Russela to górowałby bardziej nad Russelem niż Russel nad
Jakiś ty głupi
A teraz dodajcie sobie + - 10 bolidów dookoła was + trudniejszy tor np. Monako + te wszystkie pierdoły...
- Kubica dogania Russela i musi zmniejszyć moc silnika - kilka sekund w plecy
- błąd zespołu powoduje karę przejazdu przez boksy - ok. 20 sekund straty
- zła strategia, czyli nie ściągnięcie RK na zmianę w casie neutralizacji a ściągnięcie GR - dodatkowe sekundy straty (powiedzmy, że ok. 10-15).
Przewaga Russella powinna być dużo mniejsza niż 40 sekund, być może powinien być nawet za RK...
Anglicy to naród bez honoru, #!$%@? wieśniaki.
@Baziestook: Po 12 latach pobytu tam, mogę potwierdzić. Ale gorsi od nich są tam, (niestety) Polacy i Litwini.
@Uriel0987: Oni są wszędzie.
Z Łyliamsa trzeba uciekać.
„Jeszcze przed rozpoczęciem wyścigu, gdy Robert miał wiele czasu w bolidzie, toczyła się ożywiona dyskusja między nim a inżynierem dotycząca ustawień auta podczas startu. Konkretnie o to, czy Robert ma mieć włączony pit limiter podczas startu czy nie.