Chciałbym przestrzec Was przed korzystaniem z usług firmy znanej szerzej jako PayPal (lub przynajmniej z konieczności konfrontacji z ich Polskim oddziałem).
Moja historia w dużym skrócie:
- 9 kwietnia otrzymałem od klienta z UK zapłatę za FV , na kwotę ponad 4k
- Tego samego dnia próbuję wypłacić środki
- Otrzymuję błąd występujący niezależnie od platformy
- Pomimo wielu prób kontaktu (telefon/centrum wiadomości) dostaję sprzeczne informacje na temat propozycji rozwiązania problemu
- Nic nie pomaga, codzienne próby kontaktu z supportem i ponawianie próby wypłaty nie przynoszą skutku po dziś dzień
- PayPal obiecuje rozwiązanie problemu w różnych terminach po czym "zapomina" o swoich obietnicach kontaktu i naprawy problemu
- Od 9 kwietnia PayPal przetrzymuje moje pieniądze i nie pozwala mi ich wypłacić
- PayPal nie wie co się zepsuło i kiedy się naprawi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak o to zostałem bez środków na czas świąt.
Zatem, zapobiegawczo - przestrzegam przez firmą PayPal i ich obsługą klienta w naszym kraju.
Mieliście podobne przygody z tą firmą? Pozostaje mi coś innego niż czekać z nadzieją, że uda się odzyskać te pieniądze?
PS.
Polecam nawet z nudów spróbować połączyć się z ich elektroniczną sekretarką i zmierzyć czas od startu połączenia do uzyskania pomocy. I na baaaaardzooooo woooolną moooowę sekretarki.
Komentarze (25)
najlepsze