Play po cichu naciąga klientów i liczy, że nikt nie zauważy
Play próbuje nabijać ludzi w butelkę na naliczaniu wielu drobnych kwot. Wpis ku przestrodze.
lukaszbrt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 160
Play próbuje nabijać ludzi w butelkę na naliczaniu wielu drobnych kwot. Wpis ku przestrodze.
lukaszbrt zCześć Mirki,
Opiszę Wam na moim przykładzie jak Play próbuje nabijać ludzi w butelkę i tym samym zarabiać na naliczaniu wielu drobnych kwot. Wpis jest ku przestrodze.
Około miesiąc temu byłem poza UE, w kraju gdzie koszty połączeń są absurdalnie wysokie. Nie był to mój pierwszy wyjazd w tamten rejon. Już raz zdarzyło mi się zapłacić wysoki rachunek za jakiś drobny przesył danych. Nauczony doświadczeniem, zaraz po opuszczeniu UE wyłączam wszelkie możliwe transmisje danych oraz z zasady nigdzie nie dzwonię i nie odbieram żadnych połączeń.
Mimo opisanych powyżej środków ostrożności, na moim koncie Play pojawiły się opłaty poza abonamentem. Po szczegółowym zbadaniu sprawy, okazało się, że opłaty zostały naliczone za połączenia przychodzące, które odrzuciłem. Pocztę głosową mam od zawsze wyłączoną jeżeli to ma jakiekolwiek znaczenie. Poniżej screeny z telefonu:
Sprawę oczywiście zareklamowałem, a reklamacja została uznana. Niesmak jednak pozostał. Pytanie co by było, jakbym przy wyższym rachunku po prostu nie zauważył tego, że jakaś kwota została naliczona niesłusznie? Kwota wydaje się niewielka, jeżeli jednak proceder jest praktykowana na szerszą skalę może to być całkiem pokaźny zysk dla sieci Play.
Zdecydowałem się opisać sytuację, gdyż tego próba oszustwa zdarzyła się mi już 2 lub 3 razy. Dopiero przy tym razie zrobiłem screeny i udokumentowałem wszystko. Warto aby inni abonenci mieli świadomość jak Play postępuje ze swoimi klientami. Ja od kilkunastu dni nie jestem abonentem tej sieci. Głównie za tego typu nieuczciwe podejście do klienta oraz mimo wieloletniego stażu braku konkurencyjnej oferty.
Komentarze (160)
najlepsze
- ale co się stało?
- prosimy o przekazanie informacji przez formularz kontaktowy na stronie
- 979 zł
- Jak to?
- Ogórki 12 zł, pomidor 5 zł i PlayStation 950 zł oraz buraki 12 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W UPC jest najśmieszniej wg mnie jeśli chodzi o przedłużanie umowy bo stały klient ma po dwóch latach gorszą ofertę niż nowy
potrafie zrozumiec drozsze uslugi itp ale nie lecenie w wuja...reklamacje mi uznali na zasadzie "nie ma pan racji ale uznajemy" wtf?
placilem abonament bo chcialem miec pewnosc ile zplace (neilimitowane rozmowy sms itp itd) i co miesiac mam tyle samo ale teraz z tym ich "jak jestes dluzej niz x za granica to zaczniemy naliczac" mam to we dupie
wieksza kontrole bede mial majac prepaida
poki co w statystykach prowadzi orange ale to
Mam swoje lata, telefonu komórkowego używam od początku funkcjonowania tychże w Polsce, siłą rzeczy był to abonament. Po jakimś czasie pojawiły się prepaidy, ale nikt z klientów abonamentowych nie traktował ich serio. Bo to niepoważne, bo dla dzieciaków co to doładowują po