Po katastrofie Lion Air, Boeing obiecał wypuścić łatkę do oprogramowania MCAS...
...do stycznia. W lutym Boeing przyznał że łatka wyjdzie najwcześniej w kwietniu br. Producent i FAA nie mogą zdecydować w jaki sposób zmienić charakterystykę automatycznego systemu, który w krytycznych momentach może ograniczyć pilotom swobodę kontroli nad sterami samolotu.
T.....h z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 75
Komentarze (75)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
- Kto ponosi odpowiedzialność: Boeing/Safran
- Dlaczego samolot spadł: bo włączył się MCAS
- Dlaczego włączył się MCAS: bo mógł, zbiera dane z wielu źródeł i ma algorytm analizy którego nie rozumieją sami programiści, jeśli dane się zapętlą automatycznie stabilizuje lot ma to sens dopóki nie lecisz blisko gór i jeśli dane są prawdziwe
- Dlaczego MCAS jest szkodliwy: Bo przy auto trim nie da się go wyłączyć na więcej
- nasi z Lotu umieją to wyłączyć
@profumo: skad masz takie wieści?
@chozi: @profumo: Wszyscy piloci umieją to wyłączyć, bo napęd trymera wyłączą się tak samo jak w classicu i ng, ale jak widać ta wiedza nie zawsze jest wystarczająca...
@profumo: A to jaki nawyk ze starego 737 tak przeszkadza w nowym?