Troche sie na tym znam ( kiedys mialem ponton ) wiec wyjasnie: w tamtym miejscu sa silne prady zaciagowe, do tego widac problemy ze skrzynia biegow, plus wiatr w rufe.. no i nieszczescie gotowe
@wcinaster: Na pewno miał bo się mocno woda kotłuje pod śrubami.I płynął wolno.Już miał prędkość manewrową.Zjechał z trasy,że tak powiem,ale na prędkości marszowej a wyhamować statek nie jest łatwo.Awaryjnie to chyba kilka kilometrów,jak nie więcej,a dając stop tylko to chyba z kilkanaście.Jeszcze zależy jak mocno obciążony,ale jak nic nie wiezie to i tak może mieć balast.To,że się tak skończyło świadczy o tym,że podstawowe zasady zostały zachowane,bo jakby ostro zapierdzielał,to mostu by
heh przypomniał mi się taki stenogram z rozmowy radiowej (pewnie fejkowy), jak to USS coś tam coś tam rozkazuje zejść z kursu kolizyjnego latarni morskiej.
Komentarze (89)
najlepsze
mostem zaledwie tylko kołysze.
@robert5502: no i ABS/ESP nie miał, to go zniosło :)
Na pewno miał bo się mocno woda kotłuje pod śrubami.I płynął wolno.Już miał prędkość manewrową.Zjechał z trasy,że tak powiem,ale na prędkości marszowej a wyhamować statek nie jest łatwo.Awaryjnie to chyba kilka kilometrów,jak nie więcej,a dając stop tylko to chyba z kilkanaście.Jeszcze zależy jak mocno obciążony,ale jak nic nie wiezie to i tak może mieć balast.To,że się tak skończyło świadczy o tym,że podstawowe zasady zostały zachowane,bo jakby ostro zapierdzielał,to mostu by