Średnia wieku pojazdów (osobowych, ciężarówek, autobusów) w UE. Jak tam Polska?
“Fact: heavy commercial vehicles, such as #trucks and #buses, are now on average 12 years old in the European Union”
SebaD86 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 294
“Fact: heavy commercial vehicles, such as #trucks and #buses, are now on average 12 years old in the European Union”
SebaD86 z
Komentarze (294)
najlepsze
Z resztą, spójrz na to zdroworozsądkowo. Aby osiągnąć na średni wiek 17 lat to na każde nowe auto musiało by przypadać drugie o wieku 34 lata ;)
Albo tych względnie nowych musiało by być znikomo mało w masie pojazdów ponad 17 letnich.
W całej tej masie samochodów która się przewala po ulicach niewiele jest aut starszych
Tak samo wszelkie graty kupione przez Ukraińców i wywiezione, nadal istnieją u nas w CEPIKu a juz ich tu dawno nie ma..
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-moto-biedacy-Statystyczne-klamstwo-o-parku-samochodowym-7605589.html
Średni wiek pojazdów z ubezpieczeniem OC to około 14 lat.
"Jeżdżę gratem, bo lubię!"
"Nowe auta są do dupy!"
"Wielka Polska Lanosem stojąca!"
A ja Wam powiem jedno - gówno. Prawda jest taka, że jeździcie gratami bo jesteście biedni. Gdyby Was było na to stać to jak cywilizowani ludzie wymienialibyście auta co maksymalnie 10 lat.
Ale do tego to trudno jest się przyznać. Lepiej pisać pierdoły.
Jesli ma sie rzecz, ktora dziala i wykonuje swoja funkcje, to po co ja zmieniac?
Samochod, telefon, czy komputer to tylko narzedzia, takie same jak mlotek, czy srubokret.
Mlotka i srubokreta nie zmieniam co trzy lata, tylko wtedy, gdy poprzedni zaczyna sprawiac problemy w wykonywaniu swojej funkcji.
Na zachodzie pieniądz nie leży na ulicy, ludzie tam poprostu kupują auta na raty. Tak jak w Polsce nieopłacalnym jest naprawianie sprzętu RTV AGD itd tak i tam koszt mechanika grzebiącego przy 7 czy 10 letnim aucie może wynieść połowę wartości takiego pojazdu. W Polsce ta tendencja też nadchodzi i widać że mechanicy cenią sobie swoje ręce licząc po 100 i więcej zł za godzinę pracy. Jeśli czegoś sam nie