Nagrywający mógł przynajmniej się zatrzymać i zapytać czy wszystko w porządku, powiedziec że ma nagranie i zostawić numer telefonu jakby potrzebny był świadek, ale nie... po co, lepiej odjechać jakby nigdy nic.
@kitaq na pewno pokrzywdzeni w wypadku oglądaj YT w poszukiwaniu tego filmu. Nagrywający mógłby chociaż zatrzymać się i powiedzieć, że ma nagranie ale nie po co? Lepiej wrzucić na YT. Zakopane ( ͡º͜ʖ͡º)
@proba1: to już nie jest tak, że Cię ciągają po komendach - przekazujesz film i wszystko jest na dłoni więc nie mają po co. Nawet z czystej empatii mógł podjechać i pomóc tym ludziom którzy są w szoku, szczególnie, że kierowca polo ma problemy z ruchem a jeden pasażer z bmw trzyma się za głowę. Postronni mają obowiązek udzielenia pomocy kolego!
@Melodykop dodatkowy sygnalizator jakby ktoś nie ogarnął, że u góry na sygnalizatorze jest np. czerwone i chciał wjechać na skrzyżowanie i skręcić w lewo. W wielu miastach jest to stosowane.
@IdzPrzodem: Kolejny agent, jak macie problem czym jest rondo (umowne rondo), to jego istota jest nie w tym, że ma lub nie światła, tylko ISTOTĄ RONDA jest MINIMALIZOWANIE punktów konfliktowych (a te odbywa sie przez ruch okrężny). Więc to jest jak najbardziej rondo.
@27er Pytanie zasadnicze co mówią znaki? Nie widzę tam żadnego, który to sugeruje. Nie każde skrzyżowanie z wyspą na środku to rondo jak nie każdy facet z widłami to Posejdon...
I to jest przykład, dlaczego światła powinny być zarówno przed jak i za skrzyżowaniem, jak to jest stosowane w wielu krajach Zachodu. W powyższej sytuacji kierowca miał może z sekundę żeby odnaleźć nad sobą sygnalizator.
Sygnalizatory nie powinny wisieć na skrzyżowaniach, bo takie są przepisy tylko po to, żeby uratować komuś życie i zdrowie. Nikt nie zapisał w ustawie że muszą być tam tylko 2 sygnalizatory, jeżeli ma to doprowadzić do zmniejszenia
dlaczego światła powinny być zarówno przed jak i za skrzyżowaniem, jak to jest stosowane w wielu krajach Zachodu.
@sciana: było tak. ale jak weszliśmy do unii to zdjęli tzw 'powtarzacze' razem z zielonymi strzałkami, podobno w celu dostosowania się do unijnych przepisów.
Co za różnica czy rondo czy zwykłe skrzyżowanie, w tym wypadku obowiązywała sygnalizacja. W kwestii wyjaśnienia wygląda to tak jak na zdjęciu: na dole jest rondo lubomelska/solidarnosci zresztą od niedawna link a na górze zwykłe skrzyżowanie kompozytorów z północną
#!$%@?ąc, trzeba przyznać, że postęp w dziedzinie bezpieczeństwa jest. Oba auta małe, ponad dziesięcioletnie, prędkość Polo spora, a normalnie wysiedli przez drzwi.
@URSUSC360: Potwierdzam, postęp jest wspaniały. Tu masz po zderzeniu czołowo-bocznym Octavię I i Poloneza. Moja znajoma, która prowadziła Octavię już nie chce innego modelu auta, bo twierdzi, że Octavia się sprawdza zawsze :)
Komentarze (189)
najlepsze
Ciekawe czy inni producenci to stosują.
Wyspa centralna go zmyliła, myślał że jest na rondzie i ma pierszeństwo przy zjezdzie z ronda, a to jest skrzyżowanie.
Kolejny agent, jak macie problem czym jest rondo (umowne rondo), to jego istota jest nie w tym, że ma lub nie światła, tylko ISTOTĄ RONDA jest MINIMALIZOWANIE punktów konfliktowych (a te odbywa sie przez ruch okrężny).
Więc to jest jak najbardziej rondo.
Nie każde skrzyżowanie z wyspą na środku to rondo jak nie każdy facet z widłami to Posejdon...
Sygnalizatory nie powinny wisieć na skrzyżowaniach, bo takie są przepisy tylko po to, żeby uratować komuś życie i zdrowie. Nikt nie zapisał w ustawie że muszą być tam tylko 2 sygnalizatory, jeżeli ma to doprowadzić do zmniejszenia
@sciana: za szybko jeździ, skoro nie ogarnia.
@sciana: było tak. ale jak weszliśmy do unii to zdjęli tzw 'powtarzacze' razem z zielonymi strzałkami, podobno w celu dostosowania się do unijnych przepisów.
polonez i fiat 125p, pogromcy testów NCAP w kategorii "harmonijka" ( ͡° ͜ʖ ͡°)