19) Stworzę jednolity plan Warszawy tak, by każdy mógł, najechawszy myszką na plan, stwierdzić: jak wygląda działka, do kogo należy, kiedy ją nabyto, za ile, jakie jest jej przeznaczenie. To jest już łatwe.
To jakaś paranoja, nie mam ochoty by każdy mógł sprawdzić gdzie mieszkam ile mam działek i za ile je kupiłem. To jest zamach na moją prywatność.
pkt 1. Oznacza że parkować będą tylko bogaci, lub wszyscy znowu będziemy stali w korku... Pod tym względem będę za bus pasem bo jak to powiedział JKM miasto nie jest z gumy. I lepiej jak jeden autobus wiezie 50 osób niż w 6 samochodach jedzie 6 osób. Problemem JKM jest obrażanie przez niego ludzi w tym własnego elektoratu. Jeżdżę autobusem, nie jestem urzędnikiem, pracuję i płacę za bilet...
@krzysiekmac: Można, ale w tej sytuacji JKM postuluje zniesienie takiego zakazu, więc możemy wnioskować, że chodzi mu o jazdę pod prąd, bo innych zakazów dotyczących jazdy w lewo nie ma. Możliwe, że chodzi mu o zawracanie na rondzie, które wymusza objechanie go dookoła. W sumie to sam nie wiem o co mu chodzi.;)
@wujekwichura: jak najbardziej na rondzie można skręcić w lewo. Na prawie każdym skrzyżowaniu można skręcić w lewo, nieistotne czy jest to skrzyżowanie o ruchu okrężnym - popularnie zwanym rondem. Nie trzeba do tego manewru się wpakować pod prąd, jeżeli ktoś samochody zna tylko z książek, czy telewizji, lub miał tą przyjemność zasiąść na fotelu pasażera.
"4) Przywrócę "zielona strzałkę" i zlikwiduję niektóre absurdalne ograniczenia (zakaz skręcania na rondzie w lewo czy ograniczenia prędkości na jezdniach wydzielonych przestrzegane może przez 2% kierowców)"
Znaczy się zmieni Kodeks Drogowy będąc prezydentem miasta? No chyba się już mu wybory mylą w tylu ciągle startuje....
7) Takie same stawki będą musieli płacić organizatorzy manifestacji chcących chodzić po jezdni i tamować ruch. Miasto nie może być paraliżowane przez demonstrantów chcących sobie paradować
Czy mi sie wydaje, czy JKM generalizuje? Kazdy bioracy socjal to nierob? A co z tymi, ktorzy z przyczyn niezaleznych od siebie nie maja co do garnka wlozyc?
@Balcerek: Oczywiście, że nie, ale walka z tym argumentując, że "każdy ciągnący socjal to leń i nierób" jest dla mnie na miejscu spalona za j$$aną generalizację. Na czymś takim JKM daleko nie zajedzie.
"A co z tymi, ktorzy z przyczyn niezaleznych od siebie nie maja co do garnka wlozyc"
takich jest garstka. a poza tym czy to jest usprawiedliwienie abym na ulicy mógł ci zabrać twoje wbrew twojej woli (czytaj okraść) pieniądze i przekazać je dla osób którzy z przyczyn niezależnych od siebie nie maja co do garnka włożyć? czy po prostu powinienem cię przekonać abyś dobrowolnie pomagał potrzebującym?
Ja bym najchętniej pozbył się WSZYSTKICH aut z miast i zastąpil je zindywidualizowaną komunikacją masową, czy systemem automatycznych pojazdów szynowych lub gondoli publicznych sterowanych komputerem. To może odległa przyszłość, ale o ile efektywniejsza, czystsza, szybsza i przyjemniejsza.
Punkt 2 akurat pięknie sformułowany (po torach przy Norblinie akurat nic nie jeździ przy okazji zamknięcia Prostej - a ten tramwaj nie jest bez sensu tylko powinien być przedłużony), punkt 3 - strzał w stopę, brak buspasów = mniejsza atrakcyjność komunikacji = więcej ludzi w samochodach = więcej korków (no chyba że rzeczywiście w Warszawie jest 50% bezrobotnych i urzędników - ale coś wątpię) punkt 4 - nie wiem po co przywracać
@elilhrairrah: Ponieważ upchnięcie około 70/80 (przeciętnie w szczycie) osób w jednym pojeździe jest przede wszystkim w interesie kierowców, ponieważ Ci pasażerowie nie siedzą w dodatkowych 50/60 samochodach, które jeździłyby/zajmowałyby miejsca parkingowe dodatkowo po Warszawie (pisanie, że Ci w autobusach nie mają samochodów jest bzdurą). A autobusów w Warszawie jeździ dobrze ponad tysiąc, do tego sieć pociągów, tramwajów i Metro (obsługujące 10% ruchu pasażerskiego w stolicy). Każdy ruch zmierzający do namówienia większej
Komentarze (355)
najlepsze
Daliśmy szansę PiS daliśmy szansę PO, nie sprawdzili sie, dajmy szansę innym ludziom
19) Stworzę jednolity plan Warszawy tak, by każdy mógł, najechawszy myszką na plan, stwierdzić: jak wygląda działka, do kogo należy, kiedy ją nabyto, za ile, jakie jest jej przeznaczenie. To jest już łatwe.
To jakaś paranoja, nie mam ochoty by każdy mógł sprawdzić gdzie mieszkam ile mam działek i za ile je kupiłem. To jest zamach na moją prywatność.
Na Korwina zagłosuję tylko po to, aby ludzie
"4) Przywrócę "zielona strzałkę" i zlikwiduję niektóre absurdalne ograniczenia (zakaz skręcania na rondzie w lewo czy ograniczenia prędkości na jezdniach wydzielonych przestrzegane może przez 2% kierowców)"
Znaczy się zmieni Kodeks Drogowy będąc prezydentem miasta? No chyba się już mu wybory mylą w tylu ciągle startuje....
7) Takie same stawki będą musieli płacić organizatorzy manifestacji chcących chodzić po jezdni i tamować ruch. Miasto nie może być paraliżowane przez demonstrantów chcących sobie paradować
"A co z tymi, ktorzy z przyczyn niezaleznych od siebie nie maja co do garnka wlozyc"
takich jest garstka. a poza tym czy to jest usprawiedliwienie abym na ulicy mógł ci zabrać twoje wbrew twojej woli (czytaj okraść) pieniądze i przekazać je dla osób którzy z przyczyn niezależnych od siebie nie maja co do garnka włożyć? czy po prostu powinienem cię przekonać abyś dobrowolnie pomagał potrzebującym?
Przy Norblinie problem jest taki, że nie ma drugiej nitki Prostej. Problemem nie jest torowisko. Nie ma to jak leczenie grypy dżumą.