Odszkodowanie z Poczty Polskiej - 20 groszy
Poczta Polska :/Klient zamówił towar ekspresem, bardzo mu zależało. Staję na głowie, wysyłam towar priorytetowym poleconym - po 12 dniach klient robi mi koszmarną awanturę - przesyłka nie doszła. Śladu po niej w systemie pocztowym nie ma. Zamawiam drugi raz towar u dostawcy, wysyłam do klienta -...
Japanski z- #
- 171
Komentarze (171)
najlepsze
już pół roku ponad czekam, napisałem nową reklamację i nadal cisza
W moim przypadku po nadaniu w systemie "paczka była pomiędzy punktem dystrybucji a placówką końcową" przez ponad 90 dni, nikt nie wiedział gdzie to jest ani na infolinii, w końcu dostałem magicznego SMS'a że przesyłka jest do odbioru
Komentarz usunięty przez moderatora
Osobiście dostałem za pięciodniowe opóźnienie 60zł (faktycznie dwukrotność, paczka+).