Elektryczne rowery są znacznie lepsze. 1. Zasięg ten sam. 2. Cena niższa. 3. Waga niższa, można wnieść po schodach. 4. Większe koła - lepsze pokonywanie przeszkód i mniej wstrząsów. 5. Po wyczerpaniu akumulatorów można wciąż jechać.
troche drogawo, liczylem na cos ponizej 20tys, wtedy bylaby to fajna opcja do wozenia w samochodzie, parkowaniem na obrzezach jakiegos miasta, gdzie latwo o parking i obskakiwaniem centrum na skuterku. Pryz prawie 30 tys to juz troche traci sens, bo sie nie zwroci.
@dzikireks: @IvanBarazniew: za 30 tysięcy to już masz prestiżowe BMW albo audi, full wypas, klima i nie pada deszcz na ciebie chyba, że źle sklejony po wypadku
@marcin-van-staar: dodatkowa bateria to kolo 1000 euro. Razem wiec wersja 1500tc z dwiema bateriami, czyli z zasiegiem kolo 150-180km by kosztowala kolo 4000 euro i to nadal praktycznie polowa ceny tej vespy. Oczywiscie soco to bardziej motor, niz skuter, ale wyglada kozacko, mozliwe ze przypadl mi tak bardzo do gustu, bo kojarzy mi sie z moim ulubionym motorem - tryumphem triple speed z poprzedniej serii. Jeszcze jakby tak dali w tym
Mnie dziwi, że jest tak mało podróbek tego gościa Przecież to na miasto wręcz idealne Minimalnie szersze od motocykla, więc podobna użyteczność w korkach. Szybę boczną można domontować, więc na łeb nie pada. W zimę też w sumie można użytkować bez większej spiny
@bagi1: Nie niema podobnej użyteczności w korkach jak skuter. Tym samochodem musisz stać tak samo w korkach jak inne samochody. Jedyny jego plus to zwiększona jego możliwość znalezienia parkingu i zwrotność. W korku się nie przeciśniesz jest mocno za szeroki.
Motocykle elektryczne to troche bezsens, bo w korku nie stoisz więc spalania na biegu jałowym jest mało. Baterie wcale nie są eko w produkowaniu, do tego straty w przesyle. Więc sens takich projektów jest mocno dyskusyjny.
Komentarze (51)
najlepsze
1. Zasięg ten sam.
2. Cena niższa.
3. Waga niższa, można wnieść po schodach.
4. Większe koła - lepsze pokonywanie przeszkód i mniej wstrząsów.
5. Po wyczerpaniu akumulatorów można wciąż jechać.
@PanDzikus: Ale przede wszystkim brak OC i tablic w rowerze się liczy (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Pryz prawie 30 tys to juz troche traci sens, bo sie nie zwroci.
Oczywiscie soco to bardziej motor, niz skuter, ale wyglada kozacko, mozliwe ze przypadl mi tak bardzo do gustu, bo kojarzy mi sie z moim ulubionym motorem - tryumphem triple speed z poprzedniej serii. Jeszcze jakby tak dali w tym
Przecież to na miasto wręcz idealne
Minimalnie szersze od motocykla, więc podobna użyteczność w korkach.
Szybę boczną można domontować, więc na łeb nie pada.
W zimę też w sumie można użytkować bez większej spiny