Witam, chciałbym Wam opowiedzieć moją historię która się ciągnie już 4 miesiąc z nie poważną firmą jaką jest LG. 29.06.2018r. Wysłałem do działu reklamacji LG reklamację mojego LG G5, ponieważ w moim telefonie odpadł lakier, pojawiły się jakieś białe plamy na wyświetlaczu oraz pogorszenie się wydajności baterii. Wymienione te wady mocno ograniczają możliwość bezproblemowego korzystania z telefonu. 17.07.2018r. dostałem odpowiedź od serwisu, abym wysłał im telefon i oni go sprawdzą, w najbliższym czasie przyszedł kurier i telefon powędrował do autoryzowanego serwisu LG. 19.07.2018r. telefon dotarł do serwisu i tu zaczęły się problemy... po 6dniach roboczych trochę się wkurzyłem, że nadal brak żadnych informacji odnośnie mojego telefonu, a przecież aby potwierdzić wadę wystarczyło włączyć ekran. Od serwisu nadal brak odpowiedzi, aż do 3.08 gdy dowiedziałem się, że odesłali mi telefon- ok czekam. Gdy przyszedł kurier, w pudełku znajdowało się pismo, świadczące o tym, że nie mogą naprawić telefonu(pomimo, że posiadam gwarancję) i mam się zgłosić do sklepu w którym zakupiłem telefon i niech to sklep się mną zajmie i rozpatrzy za nich reklamacje. Sklep którym był twoj-smartfon.pl(nie polecam) nie przyjął tego pisma ponieważ stwierdził, że jest to niezgodne z prawem ponieważ zakupiłem telefon na firmę przez co za gwarancję odpowiada producent, a nie sklep. Po kilku dniowej walce ze sklepem napisałem do LG 09.08.2018 następną reklamację, lecz z żądaniem aby to oni naprawili w ramach gwarancji mi telefon lub go wymienili na ten sam lub nowszy model. Niestety nastąpiła taka sytuacja, że brak mi sił. Po około 20dniach od napisania reklamacji i nadal po nie uzyskaniu od nich odpowiedzi napisałem na ich FB, kiedy dostanę odpowiedź, okazało się, że maksymalny termin odpowiedzi to 30dni i proszą o cierpliwość- ok wytrzymam, szkoda, że w zastępstwie przyszło mi użytkować starego samsunga S3. W tym momencie gdy piszę ten artykuł mija 56dzień bez odpowiedzi od LG. Oczywiście nie obyło się bez wiadomości do nich na FB z pytaniem, kiedy dostanę odpowiedź z rozpatrzeniem reklamacji. Za każdym razem odsyłali mnie z kwitkiem pisząc jedynie, że robią co w ich mocy i że mam być cierpliwy. Po kilku moich wiadomościach przestali mi odpisywać(zdjęcie w załączniku). Jednie co udało mi się dowiedzieć od ich obsługi klienta na FB, to to, że mam mieć telefon wymieniony na nowy. Ciekawy jestem dlaczego po tak długim czasie nadal nie mam tego telefonu wymienionego? Jeżeli podjęli decyzję już około 15dni temu to na co jeszcze czekają? W chwili bezradności wpadłem na pomysł, że spróbuję ich trochę pośpieszyć wypisując moją sytuację w ich postach na FB, jak i na instagramie i twitterze. Niestety na FB jeżeli odpisywali to było tylko coś w stylu "prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej" pomimo, że jak do nich pisałem to zostawałem bez odpowiedzi. Na instagramie usuneli mój komentarz, tak jak i na twitterze. Niestety jestem bezradny dlatego zdecydowałem, napisać tutaj ponieważ liczę na jakiś chociaż minimalny odzew, a nóż się uda, jeżeli jakiś pracownik LG zauważy ten wpis. Nie chcę nikogo do niczego nakłaniać, ale może by się udało, gdyby duża ilość osób napisała im kilka "miłych"(ale kulturalnych) komentarzy pod postami lub w wiadomości prywatnej. Dodam, także, że jak ktoś mi radził jakieś rozwiązanie w komentarzach pod postem LG, to LG usuwało komentarz tej osoby. Wszystkie zdjęcia mogące się przydać dodałem na imgur'a, link poniżej:
https://imgur.com/a/IVrmzCq
Komentarze (156)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie gadaj z nimi na fb tylko wysylaj i reklamuj. Jak ja reklamowałem v10 to po wysłaniu do nich telefonu codziennie wysyłałem maila z pytaniem kiedy będzie naprawiony. W końcu dostałem wiadomość, że jest nienaprawialny i żebym zgłsoił się do sklepu gdzie kupowałem.
1. Legendarna jakość i QA
2. Błyskawiczna publikacja uaktualnień
Ja swój serwisowałem w piekarniku. Pieczony 10 minut na 180 stopni ( ͡° ͜ʖ ͡°)