Przekombinowane na potęgę, sporo zjazdów mogłoby być dużo mniej skomplikowanych/krótszych. Ratuje to tylko to, że część z nich jest używana w obie strony, albo do zjazdów do dróg na samym dole.
@JasiuPierwszyIOstatni: I tak wszystko stoi na filarach, więc to co pod spodem nie robi większej różnicy. Podejrzewam, że raczej jest taki wynik bo było rozbudowywane sukcesywnie. Wpierw mały ślimak w jedną, drugą stronę, potem połączony z tą i tamtą drogą, potem dobudowana kolejna autostrada i tak wyszło.
@Awganowicz: Zobacz jakie są różnice w wysokościach tych tras. Te trasy są pozawijane, żeby nie rozciągać tego węzłu na dwa kilometry i zmieścić go w obszarze, który prawdopodobnie był ograniczony.
@Zatix: Może i zadupie, ale robota przednia, u nas, nie na zadupiu, to by to budowali ze sto lat, a koszty hehheehe, szkoda gadać, każdy by się musiał nachapać. W Łodzi budowali tunel średnicowy (który prawdziwym tunelem to jest może na 400 m) chyba ze dwa albo 3 lata (nie chce mi się sprawdzać), tak samo dworzec Łódź Fabryczna. Także pokłon chińczykom.
Komentarze (86)
najlepsze
@bezemnie: „Tak że”, „Chińczykom”.
Komentarz usunięty przez moderatora