a byl juz projekt nastepcy lublina 3, nazywalo sie to to LUBO i mialo byc produkowane wlasnie w Lublinie. fakt, nie przepiekny, ale napewno ladniejszy niz PASAGON.
@nieznamcie: Deska rozdzielcza bardzo inowacyjna. Kierowca tylko prowadzi samochód a parametry kontroluje pasażer (może to drugi kierowca jak w samolotach drugi pilot).
Te wasze komentarze z ocenianiem wyglądu mnie DOBIJAJĄ!! Przecież w przypadku takiego samochodu liczy się coś innego niż jakiś tam wygląd. Esteci od siedmiu boleści. To tak, jakby projektować koparkę pod względem wyglądu!!
Zachowujecie się, jakbyście tylko krytykować umieli!...
Ja życzę projektowi powodzenia. W naszym polskim interesie jest żeby Polacy projektowali samochody, a nie, tak jak przez ostatnie dziesięciolecia - jedynie byli tanią siłą roboczą do montażu samochodów, które zachodnie firmy sprzedadzą
@DawidWarsaw: niby masz racje, ale prawda jest taka że dobry marketing to więcej niż połowa sukcesu. Oprócz tego że samochód jest produkowany w Polsce musi jeszcze jakoś przyciągać potencjalnego nabywce, który zamiast kupować coś sprawdzonego np VW wybierze włąśnie Pasagona.
@DawidWarsaw: trochę racji mają - pierwszy polski sukces eksportowy (Solaris) zawdzięcza dużo właśnie wyglądowi - opłacało się kupić design w niemieckim biurze projektantół i poszły autobusy do Dubaju, Berlina, Słowacj, Grecji, nie wiem gdzie jeszcze.
aktualnie produkowany Honker też wygląda jakby był ciosany siekierą i to w latach 80-tych. tak trudno zrobić samochód, który już swoim wyglądem nie będzie odstraszał potencjalnych klientów?
W sumie masz rację, ale takie rozwiązanie raczej nie sprawdza się w rolnictwie, u nas szary rolnik przeciętnie ma zwykłą osobówkę, przyczepkę do niej, traktor i parę maszyn pod traktor, a Tarpan Honker nie sprawdza się jako samochód rolniczy, ponieważ nie nadaje się jako samochód do jazdy normalnej ze względu na duże spalanie, a w polu nie ma tylu zastosowań co traktor, więc samochód poszedł do wojska.
Nie mogli by za tą samą kwotę zrobić coś ładniejszego ? Żuka i Nysę rozumiem, bo były robione kupę czasu temu, a ten super "pasagon" od nich dużo nie odbiega.
Ale cieszę się, że Polska ma jakiś swój samochód :P
Komentarze (165)
najlepsze
a byl juz projekt nastepcy lublina 3, nazywalo sie to to LUBO i mialo byc produkowane wlasnie w Lublinie. fakt, nie przepiekny, ale napewno ladniejszy niz PASAGON.
http://www.autocentrum.pl/go/338__Lubo_%26%238211%3B_nowe_auto_dostawcze_z_Polski__1645696049.html
inna sprawa, ze w tym wypadku wyglad to sprawa trzeciorzedna. tu liczy sie cena i bezawaryjnosc.
Zachowujecie się, jakbyście tylko krytykować umieli!...
Ja życzę projektowi powodzenia. W naszym polskim interesie jest żeby Polacy projektowali samochody, a nie, tak jak przez ostatnie dziesięciolecia - jedynie byli tanią siłą roboczą do montażu samochodów, które zachodnie firmy sprzedadzą
Nie mogl tak wygladac? Projekt sprzed 4 lat ;)
Honker to jest samochód wojskowy, on ma po prostu działać w terenie, chociaż z drugiej strony, jak by spojrzeć na UAZ'a...
W sumie masz rację, ale takie rozwiązanie raczej nie sprawdza się w rolnictwie, u nas szary rolnik przeciętnie ma zwykłą osobówkę, przyczepkę do niej, traktor i parę maszyn pod traktor, a Tarpan Honker nie sprawdza się jako samochód rolniczy, ponieważ nie nadaje się jako samochód do jazdy normalnej ze względu na duże spalanie, a w polu nie ma tylu zastosowań co traktor, więc samochód poszedł do wojska.
Plusem jest również prosta konstrukcja a co za tym idzie tania eksploatacja.
Ale cieszę się, że Polska ma jakiś swój samochód :P