Ceny maja chore - wysokie, nie sa konkurencyjne. Korzystaja z "marki" i tak leci. Nie polecam (tylko przez ceny domen, hostingu itp). Kiedys instalacja SSL - darmo, dzis 50zl godzin pracy ich specjalistow, chyba ze zakupisz SSL u nich to przez panel sie da zainstalowac. Nie polecam home.pl
Niedogodności w korzystaniu z naszych usług związane były z atakiem DDoS na naszą firmę.
Żadne z usług ani danych nie są w jakikolwiek zagrożone, a sam atak dotyczył blokowania infrastruktury sieciowej w następstwie czego serwisy utrzymywane w naszej sieci nie były widoczne.
Atak został przeprowadzony w dwóch etapach - po godzinie 22:40 odnotowano pierwszą próbę, której efektem była niedostępność usług. W wyniku prac administracyjnych atak został powstrzymany. W
@prezes333: Czyli nie potrafią ustrzec się (a tym samym klientów) przed atakiem DDoS. Ja od kilku miesięcy przenoszę wszystkie moje usługi od nich do innego operatora. Chore ceny, utrudnianie uzyskania kodów authinfo i beznadziejna obsługa klienta dopełniają obrazu.
@tt_2: Noo raczej nie bardzo, sam sobie płacę przecież - a jak klienci się wkurzają to nie ma od nich kolejnych zleceń, prawda? Więc odpowiedz sobie sam.
Co tam home, pieprzona nazwa.pl zmieniła mi wczoraj/przedwczoraj DNSy w mojej domenie (dzisiaj rano zauważyłem, że nie działa poczta - przy okazji własnie email , który był w koncie nazwa jako kontaktowy). Po sprawdzeniu w whois od razu widziałem, że jest problem po stronie DNS. Co ciekawe, ustawili DNSy takie jak miałem pół roku temu w tej domenie. Zmieniłem szybko na poprawne i próbowałem się dodzwonić i #!$%@?ć kogoś, ale oczywiście w
@hieronimek: rozumiemy Twoje emocje. Musimy jednak podkreślić, że pracownicy naszego Działu Obsługi Klienta działają w oparciu o określone procedury i są zobowiązani do ich przestrzegania. W związku z tym zgłoszenie dotyczące danej domeny musi pochodzić z e-maila kontaktowego, używanego w Panelu Klienta. W dniu, do którego się odnosisz, obserwowaliśmy chwilowe trudności na infolinii. Gdyby te problemy się powtórzyły, uprzejmie prosimy o ponowny kontakt z DOK pod adresem e-mail kontakt@nazwa.pl.
@nazwa_pl: Wy swoje, a ja swoje widziałem i wiem. Wasi pracownicy próbowali mi wmówić, że sam sobie poprzestawiałem DNSy i nie docierało do nich, że przez ponad pół roku wszystko działało poprawnie a nagle domena miała ustawione DNSy takie jak pół roku wczesniej (przed moją zmianą). Usłyszałem: zgłosić reklamację. I co by to zmieniło? pół dnia nie miałem ważnej poczty (mail nie działał) Co mi da reklamacja? zwrócicie mi za stratę
@kokosik: ceny cenami, ale żaden dostawca nie jest w 100% bezawaryjny. Kilka ostatnich awarii pokazało, że trzeba się własnym serwisem zająć kompleksowo. Mogę polecić adminotaur.pl
Komentarze (223)
najlepsze
Ceny maja chore - wysokie, nie sa konkurencyjne. Korzystaja z "marki" i tak leci. Nie polecam (tylko przez ceny domen, hostingu itp). Kiedys instalacja SSL - darmo, dzis 50zl godzin pracy ich specjalistow, chyba ze zakupisz SSL u nich to przez panel sie da zainstalowac. Nie polecam home.pl
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szanowni Państwo,
Niedogodności w korzystaniu z naszych usług związane były z atakiem DDoS na naszą firmę.
Żadne z usług ani danych nie są w jakikolwiek zagrożone, a sam atak dotyczył blokowania infrastruktury sieciowej w następstwie czego serwisy utrzymywane w naszej sieci nie były widoczne.
Atak został przeprowadzony w dwóch etapach - po godzinie 22:40 odnotowano pierwszą próbę, której efektem była niedostępność usług. W wyniku prac administracyjnych atak został powstrzymany. W
Ja od kilku miesięcy przenoszę wszystkie moje usługi od nich do innego operatora.
Chore ceny, utrudnianie uzyskania kodów authinfo i beznadziejna obsługa klienta dopełniają obrazu.
Po sprawdzeniu w whois od razu widziałem, że jest problem po stronie DNS.
Co ciekawe, ustawili DNSy takie jak miałem pół roku temu w tej domenie.
Zmieniłem szybko na poprawne i próbowałem się dodzwonić i #!$%@?ć kogoś, ale oczywiście w
Wasi pracownicy próbowali mi wmówić, że sam sobie poprzestawiałem DNSy i nie docierało do nich, że przez ponad pół roku wszystko działało poprawnie a nagle domena miała ustawione DNSy takie jak pół roku wczesniej (przed moją zmianą).
Usłyszałem: zgłosić reklamację. I co by to zmieniło? pół dnia nie miałem ważnej poczty (mail nie działał)
Co mi da reklamacja? zwrócicie mi za stratę