NaprawSam - Polerowanie (odświeżenie) reflektorów
W sumie o wiele ciekawszy jest tutaj komentarz lektora, niż sam proces polerowania. Potraktujcie to jak audiobook lub odpalcie i śmiało zmieńcie kartę.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 116
- Odpowiedz
W sumie o wiele ciekawszy jest tutaj komentarz lektora, niż sam proces polerowania. Potraktujcie to jak audiobook lub odpalcie i śmiało zmieńcie kartę.
Komentarze (116)
najlepsze
Miesiac postoi na sloncu i bedzie jeszcze gorzej!
To jakas fuszera? O co chodzi?
źródło: comment_rqf7Q86QwvfwR4qOZj16CkbhuHI9XTGF.jpg
PobierzZaczynamy od papieru około 1000 i lecimy 1500, 2000, 3000, 5000.
Pierwszym papierem trzemy poziomo, kolejnym, pionowo, poziomo i tak dalej.
Na sam koniec pasta polerska wykańczająca i smyranie mikrofibrą.
Potem zabezpieczanie lakierem 2K albo klarem.
Jedynie jeżeli powłoka reflektora ma odpryski, to gradacją 1000 nic nie zdziałasz, bo trzeba zerwać ten lakier do gołego plastiku. U mnie tak było, matowienie 1000 nic nie dawało, jedynie schodziła już warstwa pierwotna i powstawały takie mgiełki. Póki nie zerwałem wszystko do zera, to nie było roboty.
Nie jestem lakiernikiem ale 5000 wydaje mi się przesadnie drobny. Słyszałem że powierzchnia powinna być równo zmatowiona aby lakier dobrze trzymał. Po 5000 to już prawie tak gładki jak efekt końcowy.
Ja na Skodzie Fabii zacząłem od 400 potem 600, 800, 1000, 1500, 2000 i na tym skończyłem przed malowaniem. Wszystko
źródło: comment_DDZiX8mwVgAaFvHzH8tv4a0s5p9sO5WN.jpg
PobierzPodobna rzecz
źródło: comment_ExD0LoEyDryS89Pe2rNhSsE1ATf8WdZ5.jpg
Pobierz@Norton__PL: Wydaje mi się że to właśnie jest idea stosowania lakieru bezbarwnego - w celu ochrony powłoki pod nią przez promieniowaniem UV.
Ale upierał się też nie będę - może są i takie które UV przenika.
źródło: comment_HflT4DD0PlkhyclJBmL2Z19gSVVo6zQ8.jpg
Pobierzźródło: comment_YQLpPXoe55pzViPCT7HP0W4Fpjl6Tf1A.jpg
Pobierzźródło: comment_jYyjFj5R6xsFwNH0IsCLPSwOuMifLuQU.jpg
Pobierz