"Pragniemy jednocześnie zapewnić, że Pasażerowie otrzymają zwrot pełnej kwoty zapłaconej za imprezę turystyczną"
No, k...a, niemożliwe! Oddadzą kasę za niezrealizowaną usługę? Co za hojność, co za łaska!
Planuj wakacje z paromiesięcznym wyprzedzeniem. Przeszukuj oferty. Uzgodnij urlopy w pracy (często kwesta niełatwego dogadania się nie tylko ze swoimi współpracownikami, ale jeszcze ze współpracownikami małżonki/małżonka). Odliczaj dni do wyjazdu, spakuj, jedź na lotnisko. Spędź dwa dni na lotnisku i wróć do domu. Wytłumacz dzieciom,
@WybranyLoginJestZaj: TUI ostro umoczyło, współczuje planów, wielki minus dla TUI będzie na przyszłość. że też wcześniej nie ogarneli, że im samolot nie działa i wzieli turystów na przeczekanie, zamiast wcześniej poinformować o sytuacji jaka jest, że samolot nie działa ...
@Mjj48003: Samolot był przez dwa dni opóźniony. Gdyby od razu odwołali to musieliby płacić też odszkodowania. Wyszło na to, że kto się upomni, ten dostanie.
W Polsce to jeszcze spoko , pomyślcie co mają Ci ludzie którzy na Dominikanie czekają na samolot powrotny , właśnie się dowiedzieli że ich powrót został odwołany .
@sylwke3100: z urlopem w 99% mysle, ze nie byloby problemu, spokojnie mozna sie wytlumaczyc pracodawcy i powinien zrozumiec, po za tym na pewno beda miec to na pismie, nie jest to zalezne od nich w zaden sposob. Nie wiem jak to jest zorganizowane, ale biuro pewnie ma tam swoich ludzi, rezydentow, ktorzy powinni zapewnic im zarcie, itd.
Tak swoja droga to w zyciu nie wybralbym sie na drugi koniec swiata
Szacun. Aż dziwie się, że nie powiedzieli, że w związku z zaistniałą sytuacją zwracamy 50% poniesionych kosztów. ( ͡°͜ʖ͡°) w Polsce jak w lesie. Tylko, że lasy wytną a to gówno zostanie.
Biura podróży świadczą ubezpieczenie w minimalnym zakresie i człowiek się o tym dowiaduje w momencie jak jest mu to potrzebne. W tym przypadku dodatkowe ubezpieczenie zapewniłoby hotel i powrót innym samolotem rejsowym. Jak kogoś stać na Dominikanę za 6 koła to i stać na 100 zł ubezpieczenie. Dodatkowo za opóźnienia i problemy z przewoźnikiem 99% biur podróży nie odpowiada. Inny aspekt, to nie ma co obwiniać za bardzo TUI, bo większość biur
Żenada na całego w całym normalnym świecie biuro by się spieło i wynajeło extra samolot(y) a tutaj łaskę robią, że kasę oddają. Nie wiem dlaczego zawsze w Pl. ludzi traktują jak jakieś bydło, czasem jak czytam tutaj na wykopie różne historie jak to sklep nie przyjął, urząd zachował się jak buraki albo z tą wycieczkę to normalnie niedobrze mi się robi bo te same sklepy, urzędy u mnie w Australii (gdzie mieszkam)
Komentarze (25)
najlepsze
No, k...a, niemożliwe! Oddadzą kasę za niezrealizowaną usługę? Co za hojność, co za łaska!
Planuj wakacje z paromiesięcznym wyprzedzeniem. Przeszukuj oferty. Uzgodnij urlopy w pracy (często kwesta niełatwego dogadania się nie tylko ze swoimi współpracownikami, ale jeszcze ze współpracownikami małżonki/małżonka). Odliczaj dni do wyjazdu, spakuj, jedź na lotnisko. Spędź dwa dni na lotnisku i wróć do domu. Wytłumacz dzieciom,
że też wcześniej nie ogarneli, że im samolot nie działa i wzieli turystów na przeczekanie, zamiast wcześniej poinformować o sytuacji jaka jest, że samolot nie działa
...
Tak swoja droga to w zyciu nie wybralbym sie na drugi koniec swiata
Komentarz usunięty przez moderatora
Inny aspekt, to nie ma co obwiniać za bardzo TUI, bo większość biur
Mianownik (kto? co?): biuro, biura
Dopełniacz (kogo? czego?): biura, biur
Celownik (komu? czemu?): biuru, biurom
Biernik (kogo? co?):