MŚ 2018: Amerykanie wydali 400 milionów na mundial, którego nikt nie ogląda
Prawdziwym finansowym koszmarem okazują się pilkarskie mistrzostwa świata dla dwóch stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych, które na prawa do transmisji MŚ w Rosji wydały ponad czterysta milionów dolarów. Olbrzymie spadki oglądalności telewizyjnej, a szacowane na dwadzieścia...
AShans z- #
- #
- #
- #
- 136
- Odpowiedz
Komentarze (136)
najlepsze
- finał MŚ 2014 na całym świecie oglądało średnio 695 mln ludzi, z czego ponad 1 mld oglądało chociaż kilka minut (dane FIFA)
- średnio każdy mecz MŚ 2014 oglądało na świecie 186 mln ludzi
- w tym roku finał będzie o 17:00 naszego czasu, specjalnie po to aby Azjaci mogli obejrzeć późnym wieczorem, a nie nocą: w 2014 w Chinach finał oglądało 42 mln ludzi mimo że był bodajże o 3:00 w nocy, teraz będzie o 23:00
- 57 z 64 meczów na MŚ 2014 oglądało ponad 100 mln ludzi, zatem śmiało można założyć, że taki mecz jak Polska - Senegal lub Polska - Kolumbia wykręci podobne wyniki
- w USA Superbowl ma oglądalność 100 mln, finały NBA 20 mln, natomiast finał MŚ 26 mln, zatem z 'soccerem' nie jest tak źle
Podobno TVP wydał 300 milionów złotych. Spora rozbieżność.
No i godziny słabe,bo albo mecze z samego rana, albo wczesnym popoludniem- ludzie wówczas pracują.
Teraz ja śmieję się z was ( ͡° ͜ʖ ͡°)