Wreszcie jakieś muzeum zrobiło fajną kampanię
No wreszcie jakieś muzeum zrobiło fajną kampanię reklamową - świetną i śmieszną. Polecam.
madamex z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 109
- Odpowiedz
No wreszcie jakieś muzeum zrobiło fajną kampanię reklamową - świetną i śmieszną. Polecam.
madamex z
Komentarze (109)
najlepsze
@h3r3tic: Mam wrażenie, że to celowy zabieg twórcy tej reklamy. Takie dopełnienie stereotypowego obrazu "koksa".
Rozgrywanie stereotypami jest trudne, bo bardzo łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku. A tutaj udało się tego uniknąć. Mało tego, stereotypy zostały pokazane jednocześnie z humorem i szacunkiem.
Reklama prowokuje próbę oceny "karka", ale nie doprowadza do przedwczesnego, chybionego wniosku.
Prostymi środkami obrazuje czułość w relacji ojciec-syn. Czułość, której widz nie powinien się spodziewać. Przy okazji (choć to główny zamysł spotu) odkrywa wielowarstwowość ludzkich charakterów. "Mięsień" bywa w
;)
Jednym z celów lekcji języka polskiego jest nauczenie umiejętności opisywania świata. To nieszczęsne "co poeta miał na myśli" nie jest pozbawione sensu. Nauka interpretacji ma uczulić na zjawiska na pierwszy rzut oka niedostrzegalne i umożliwić ich opisanie oraz wyjaśnienie.
Interpretacja towarzysząca danej twórczości ułatwia zrozumienie i głębsze odczuwanie tejże twórczości.