PlusGSM = chaos i całkowity brak kompetencji ze strony osób tam pracujących.
W skrócie - przedłużenie umowy. Miało być 35zł/mc wszędzie za free (łącznie z zagranicą) i pakiet LTE no limit.
Pierwsza faktura wpadła na 100zł, ok spoko, reklamacja... rozpatrzona pozytywnie - jedynie, że zamiast no limit za granicę - pakiet 120 minut (miałem się o to wykłócić później).
Miało być wszystko pięknie, wpada kolejna faktura i znowu wszystko źle. Nikt za stracony czas i walkę z operatorem pieniędzy nie odda przecież... A ja muszę z nimi walczyć.
Tutaj piękny limit 120 na minuty do telefonowania za granicę z faktury:
A tutaj w szczegółowej rozpisce już za to samo jednak naliczają:
Nie mówiąc już o tym, że pomimo wyłączenia OCHRONY INTERNETU, sobie to naliczyli (w marcu wysłałem to skuteczniej, bo jak zapomniałem o serwisie zbitej szybki to upewniłem, się, że wszystko inne powyłączane jest)
Generalnie wyłączenie czegokolwiek w tym plusie to szperanie po sieci i szukanie dziwnych numerów i sms, które trzeba tam wysłać nie wiedząc czy one zadziałają czy nie. Niby jest zakładka płatnych w panelu klienta usług ale oczywiście tych złodziejskich jak serwis szybki, czy ta ochrona internetu tam nie ma.
Wydaje mi się, że ta Ipla 3z3 też niedługo będzie płatna, ale z tego syfu zrezygnowałem już przez maila.
Przestrzegam wszystkich przed siecią Plus GSM, szczególnie dla osób starszych, które oszukane będą płacić więcej niż było im mówione.
Komentarze (33)
najlepsze