77 proc. polskich internautów korzysta z adblocków - wyniki badania
W 2017 roku przeprowadziliśmy badania dotyczące wykorzystania adblocków w blokowaniu reklam w Polsce. Kluczowe wyniki badania są następujące: 77% polskich internautów korzysta z adblocka, a prawie wszyscy aktywnie go włączają i wyłączają gdy zachodzi taka potrzeba. Więcej w artykule.
petrowitz z- #
- #
- #
- #
- 255
Komentarze (255)
najlepsze
Dodatkowo w tym momencie na większości portali, reklamy zajmują 20-30% powierzchni. Mrugające, wyskakujące, czasem z dźwiękiem.
Swoją pazernością doprowadzili do sytuacji nie do odwrócenia.
Przecież Ci respondenci to jakaś wyjątkowo dobrze obeznana w internecie grupa ludzi,
Przecież każdy profil czy grupa skupia specyficznych ludzi. Jak tylko zobaczyłem owe 77% to było dla mnie jasne, że to nieprawda. Wynik jednoznacznie wskazuje, że badani ludzi byli
Pozostaje kwestia wyboru stron do badania oraz reklam jakie mają być na nich wyświetlane, tu już trzeba się trochę postarać aby strony były
Najbardziej bezczelne zachowanie związane z adblockiem to chyba widziałem na WP. Po włączeniu adblocka wszędzie gdzie są filmiki pojawia się info, że nie można ich odtworzyć bo blokuje się reklamy. Szkoda tylko, że właśnie dlatego
Komentarz usunięty przez moderatora