@Sektro: a ja sie gosciowi nie dziwie. Nawet jak wszystko z motorem ok to dzwoni jakis kretyn i mowi o waleniu w morde. Nawet jakbym mial perelke na sprzedaz to bym odpuscil bo by sie dwie rysy nie spodobaly
Kupowałem ostatnio auto dla gówniaka: wszystkie poniżej 200 000, wszystkie niebite, wszystkie pierwszy właściciel (w Polsce, co jest kłamstwem, ale nic nie można z tym zrobić), wszystkie bezwypadkowe...
@Tribolonutus: Dlatego najlepszym sposobem jest kupić najtańszy z myślą o usterkach. Np: kupowałem merca za 7200, normalna cena igiełki to 13-14tys. Byleby elektronika działała poprawnie i nie wywalało błedów na kompie u (swojego) diagnosty, to mechanicznie nawet swap silnika nie będzie kosztował tych 7 tysiecy. Jak narazie wsad własny(usterek typu wtf) to utleniona chłodnica klimatyzacji(350zł i jeden dzień wolny, grill+10browców, na garażu ze znajomym), zużyta kołyska to wyszło mnie prawie
@simperium: Tak. To jest częściowy duplikat. Rok 2016-ty był dawno temu i kwestia poruszona w filmie jest jeszcze bardziej na czasie niż w 2016. Pozdro( ͡°͜ʖ͡°) Ale za dupli siem wstydzę
@simperium: wiedzę trzeba utrwalić. Im się więcej razy powtarza to się lepiej zapamięta. Do Kalisza z Łodzi jechałem zobaczyć raz kiedyś jakiś shit, a parę lat później do Jarocina po motoshit. Trzeba utrwalać.
Jakieś 10-12 lat temu miałem BMW serii 3 i jak je kupowałem to miało przebieg 240K na oko mojego szwagra przekręcone ze 150k do tyłu, ale się zna i twierdził, że spoko, że silnik ok, a zawieszenie itp? No trzeba włożyć PLNy, ale buda zdrowa, progi i faktycznie nie był bity. Ze dwa tygodnie temu wszedłem na OLX popaczeć na takie BMW i co? Zatrzymały się w miejscu. Nadal mają około 240k
Mirki i Mirabelki. Tak mi się trochę śmieszkować chce. Bo jest i dużo plusów i dużo minusów. Minusujący mają coś na zbyciu i ich ubodło? A plusujący ogarniają rynek? Jak to jes( ͡°͜ʖ͡°) Pozdrowienia dla fszystkich. Jutro/dziś cza do roboty
Komentarze (34)
najlepsze
Ale sam filmik ekstra.