Andy Serkis prezentuje możliwości Unreal Engine
Przyszłość mimiki w grach rysuje się dość kolorowo, czyżby dolina niesamowitości w niedługim czasie będzie juz tylko wspomnieniem?
jaqqu7 z- #
- #
- #
- #
- 93
Przyszłość mimiki w grach rysuje się dość kolorowo, czyżby dolina niesamowitości w niedługim czasie będzie juz tylko wspomnieniem?
jaqqu7 z
Komentarze (93)
najlepsze
Tak wyglądała wesoła działalność na twitterze osoby odpowiedzialnej za gamepaly w tej grze.
"Największa japońska publiczna organizacja badawcza Japan's National Institute of Advanced Industrial Science and Technology ogłosiła fakt, że pracuje nad interfejsem, który ma za zadanie dostarczyć wrażenia dotyku elementów wirtualnych, trójwymiarowych obrazów"
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1753958.html#8449496
"To-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day
To the last syllable of recorded time,
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow, a poor player
That struts and frets his hour upon the stage
And then is heard no more: it is a tale