NVIDIA RTX urzeczywistnia marzenia o kinematograficznym renderingu w...
![NVIDIA RTX urzeczywistnia marzenia o kinematograficznym renderingu w...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_nlORYoldvNOELbxozNja1Lf0psii6w52,w300h194.jpg)
NVIDIA zaprezentowała dziś technikę raytracingu NVIDIA RTX™ przeznaczoną dla twórców treści oraz deweloperów gier, która pozwala uzyskać kinową jakość renderingu w czasie rzeczywistym. NVIDIA RTX to efekt 10 lat pracy nad algorytmami grafiki komputerowej i architekturami
![martol](https://wykop.pl/cdn/c3397992/martol_kqP6Fd7sv8,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
Szkoda, że wszystko pracuje z tym #!$%@? API zamiast z Vulkanem, no ale po co robić coś, co nie będzie wymagało topowej grafiki by było przyjemnie.
No i RTX jest szykowane na Volte, mikroarchitekturę na którą już 5 lat czekamy i wciąż nie ma, bo Titan V to jedyne co
@Amasugiru: No tu jest mowa głównie o przemyśle growym i w tym przypadku jest faktyczny przełom.
Raytracing w czasie rzeczywistym na karcie graficznej do domowego PC to jest już coś.
Nawet jeśli ten filmik był robiony z małą ilości sampli.