@Dyafol: Nie wiem czemu cię minusują, przesadziłeś trochę może z tym 50k ale ogólnie masz rację. W szczególności taka przegazówka na zimnym silniku to jakaś masakra. Olej w takiej temperaturze ma taka lepkość, że przez pierwsze minuty silnik pracuje praktycznie w warunkach smarowania smarem stałym. A zakładam że terminową wymianę mazidła ta lokomotywa widziała 13 lat temu.
@zygazyga: turbosprezarka to nie zarówka ona sie nie właczą i wyłacza! Ona działa cały czas jak tylko pojawi się przepływ spalin w kolektorze. Gwiżdze bo jest luzny wydech.
@SuchyBatmanhttps://youtu.be/bK5ZpDXN0rg masz może zrozumiesz. Nawet niewielki przeplyw gazów wydechowych wprowadza w ruch turbosprężarkę. Ona działa cały czas! Nabijanie cisninienia sterowanie vtg klapa upustowa to już kolejne etapy. I jak mi ktoś pisze że turbo się włączyło to aż mnie krew zalewa. To nie jest zarowka.
Komentarze (254)
najlepsze
W szczególności taka przegazówka na zimnym silniku to jakaś masakra.
Olej w takiej temperaturze ma taka lepkość, że przez pierwsze minuty silnik pracuje praktycznie w warunkach smarowania smarem stałym. A zakładam że terminową wymianę mazidła ta lokomotywa widziała 13 lat temu.
pierwsze grzanie nie odpalal, po drugim grzaniu po 3 sekundach