@producent_smogu: Wiesz, że świece żarowe w większości pojazdów grzeją jeszcze kilka-kilkanaście sekund po zgaszeniu kontrolki i nie musisz wyłączać i włączać ponownie zapłonu, tylko możesz po prostu policzyć do dziesięciu (od zgaszenia kontrolki) i kręcić rozrusznikiem?
@rafal-heros: paliwo idzie a nie ma „wybuchu „ i tak leje i leje a jak już załapie to nie ma szans żeby na jednym cyklu spaliło nadmiar ropy stad taki dym. Podobnie się dzieje gdy leja wtryski wtedy w słoneczny dzień jedziesz za takim tdi, on gaz , a rury czarny dym ze nic nie widać.
Komentarze (254)
najlepsze
@producent_smogu: Wiesz, że świece żarowe w większości pojazdów grzeją jeszcze kilka-kilkanaście sekund po zgaszeniu kontrolki i nie musisz wyłączać i włączać ponownie zapłonu, tylko możesz po prostu policzyć do dziesięciu (od zgaszenia kontrolki) i kręcić rozrusznikiem?
@zyxgl: @lewa_reka_sorosa:
Komentarz usunięty przez moderatora
W WV odprężnika nie ma, jak widać (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@michal-czerwonka:
Hmm... "z dupy" radziłbym ci wyjąć kij, skoro nie widzisz tego drobiazgu:
BTW
@teh_m: tyci, ponad litr na gar (✌ ゚ ∀ ゚)☞