Netia / Internetia - nasz pracownik popełnił błąd? Nieważne, bo i tak kliencie zapłacisz!
Ostrzegam i odradzam przed korzystaniem z usług Netii / Internetii, dwa razy zastanówcie się czy chcecie korzystać z usług "firmy", która rozstrzyga problemy na NIEKORZYŚĆ klientów.
W skrócie:
1. W lutym wyprowadzam się z mieszkania, w teorii mogę przenieść usługę internetu ze sobą, w praktyce nowy lokator (obcokrajowiec) chce mieć net od razu i kontynuować moją umowę - idziemy dokonać cesji umowy.
2. 22.01 dokonujemy umowy cesji na nowego abonenta, wszystko fajnie i pieknie.
3. W połowie lutego zadzwoniłem na infolinię w celu zmiany maila do powiadomień i przy okazji podpytałem jak tam cesja. Reakcja pani na infolinii? "Panie, jaka cesja? Wszystko jest cały czas na Pana, nie dotarły do nas żadne dokumenty.."
4. Wkurw lvl 9000
5. W trybie ekspresowym przesłanie skanu cesji i oczekiwanie na rozwój sytuacji.
6. Wiadomość od Netii / Internetii - "Cesja z 22.01 jest nieważna, bo nasz pracownik dał ciała i nie wpisał numeru paszportu do umowy przeniesienia usługi. Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych informacji wprowadzamy cesję, ale od marca. Do zapłaty faktura za luty.".
7. Wkurw lvl 9001
Podsumowując - nie dość, że pracownik punktu Netia dał ciała dwukrotnie, to ja, de facto nie korzystając już z ich usług, mam płacić fakturę za usługę, z której nie korzystam.
Zdecydowanie nie polecam!
Komentarze (69)
najlepsze
Sami studenci i stażyści. Nic lepiej nie zmieniać. Po migracji CRM'a dostaniesz fakturkę od Polsatu i jeszcze bardziej nic nie załatwisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) CRM w Plusie migrują już chyba 3rok
@tomaszektomaszek: w o w
To o czym piszesz ma zastosowanie w cedowaniu na