Duplikat. Więc i komentarz duplikat: "Tak głupie, że aż żal. Widać kto im tę rozbiórkę "sponsorował". Żaden strażak nie bawi się w szukanie wajch do otwierania maski w razie wypadku tylko otwiera ją łomem/"hooliganem". Ból zadka z okazji klamki jest komiczny. Dwudrzwiowe samochody chyba dla nich nie istnieją a takie BMW i3 to jakiś horror musi być... System wysokiego napięcia nikogo nie porazi w razie wypadku - odcina się sam automatycznie a
Żeby nie było, że sobie zmyślam z tym przednim bagażnikiem.
Note: The following steps will not open the front trunk if Model 3 has 12V power.
Oczywiście "eksperci" od 7 boleści do czytania instrukcji, czy sprawdzenia swoich wypocin się nie zniżyli... W końcu pewnie rączka boli po torturach z otwieraniem drzwi w Modelu 3...
Siedzialem w modelu S i faktycznie jakosc materialow i wykonania nie powala. Tu sie placi za technologie i osiągi. Jestem tylko ciekaw czy przy wypadku ryzyko pozaru jest wieksze w elektryku czy przy aucie na paliwo ciekłe. Rimac ktorym Hammond sie rozbił spalił sie doszczetnie w dosyc w szybkim tempie.
@rawilson: jaki #!$%@? nastepny na #!$%@? mi inne auto to juz moj 3ci egzemplarz i nie potrzebuje w zyciu innego samochodu a was koncerny beda ruchac xD
Tesla przeciez robi samochody przy okazji - sa one jedynie opakowaniem, wehikulem do dostarczenia rzeczywistego produktu firmy, ktorym sa systemy produkcji i magazynowania czystej energii.
Komentarze (20)
najlepsze
Oczywiście "eksperci" od 7 boleści do czytania instrukcji, czy sprawdzenia swoich wypocin się nie zniżyli... W końcu pewnie rączka boli po torturach z otwieraniem drzwi w Modelu 3...
Instrukcja, strona 15
A jeżeli nie ma wewnętrznego 12V po wypadku to w 99% będzie spowodowane tym, że
Ból januszy że będzie trudniej liczniki przekręcać