BMW wstrzymuje produkcję M550i xDrive i zapowiada koniec M3, nie spełniają norm
BMW wstrzymuje produkcję M550i xDrive i kończy M3 (F80), wszystko przez nowy cykl testowy WLTP, który niedawno zastąpił NEDC. M550i xDrive i M3 musiałyby zostać doposażone filtr cząstek stałych, a to już takie łatwe nie jest, dlatego koncern zmodyfikuje tylko jeden z tych pojazdów. Czy...
Benares z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 37
- Odpowiedz
Komentarze (37)
najlepsze
Limity dla np. tlenku azotu lub PM2.5 są bardziej restrykcyjne. Źródło
Spaliny dużych amerkyańskich benzynowców z pewnością są "zdrowsze" od disli...
Mnie temat zainteresował po obejrzeniu "dokumentu" netflixa 'brudna forsa - dislowy szwindel'
@Makabrator: Racja mają wyniki OK, pod warunkiem że wykryją że są testowane [defeat device] :-)
Najgorsze jest to, ze zamiast usprawniac silniki to jedyne o czym mysla producenci to w jaki sposob spelnic normy spalin. Dzieki temu zamiast zwiekszac sprawnosc a zmniejszac zuzycie paliwa, dostajemy jezdzacy filtr ktory z rury wypluwa czystsze powietrze niz zasysa.
@netevil: Typowy wykopek jest typowy.