Zima. Do przydrożnego baru wchodzi kierowca tira. Siada przy barze i mówi: - Poproszę setkę. Tfu! (spluwa na podłogę) #!$%@? matiz.... Barman się zdziwił, ale nalał mu setkę. Facet wychylił duszkiem i mówi: -Barman, jeszcze seteczkę. Tfu! #!$%@? matiz... Barman zdziwiony nalał setkę. Facet wychylił i mówi: - Jeszcze jedna setka. Tfu! #!$%@? matiz... Barman mu nalewa i pyta: -Ok, niech pan zamawia co pan chce, ale czemu za każdym razem pan
Jadę sobie w lato krosem i patrzę a tam Q7 na łące. Były roztopy i się zakopało. Quattro, quattrem ale kręciło się to koło które akurat nie miało przyczepności. Skończyło się na wyciąganiu ursusem trzydziestką. Bez blokady dyfra to jakoś do mnie nie przemawia poza asfaltem choć na filmie widać, że daje radę.
@Technics: Nie. Quattro to ciągle żyjący mit grupy B i dawno minionej epoki. Gardzę audi, bo po 2000 zmieniło się w burakowóz i jest produkowane przez równie buraczany koncern, który #!$%@?ł bez wazeliny cały świat, a ludzie ciągle całują ich po dupie. Nie zaimponujesz mi tym zdjęciem, wybacz.
Zaczyna się pełno filmików, pokaz mocy quattro subaru wyciąga tira z zaspy quattroholuje tira pod oblodzoną górkę itp itd aaa zapomniałbym o filmach z hameryki jak się ślizgają na letnich oponach
Tak prawdę mówiąc, to w tego typu sytuacjach technologia napędu nie gra tak dużej roli jak podczas szybkiej jazdy na zakrętach. W sumie potrzebne jest byle co, byle się obracały przednie i tylne koła. W przypadku dość równej przyczepności, nawet blokady niespecjalnie zrobią robotę.
Najważniejsze są trzy rzeczy - opony, opony i opony :) Potem dopiero reszta, czyli technologia napędu, blokady itp. W śniegu/terenie również bardzo istotny jest prześwit, powiedziałbym nawet że
Jedno koło wpadnie w małą dziurkę, albo złapie błoto czy nieubity śnieg, a reszta będzie stała na twardym. Mam nadzieję, że wiesz jak działa mechanizm różnicowy i
@paliwoda: a ty wiesz jak działa kontrola trakcji w takich autach jak tutaj pokazują? W takiej sytuacji to koło, które nagle traci trakcje - zostaje przyhamowane hamulcami z tej strony, tak by utrzymało swoje obroty, a moment nadal był przekazywany na drugie koło, zamiast
Śmieszy mnie to dostawanie orgazmu na samo słowo Quattro a tak samo jak na youdupie pełno jest spektakularnych sukcesów tak samo pełno jest spektakularnych porażek.
@Anal_i_zator: na pierwszym filmiku to nie fail quattro tylko mozgu kierowcy. Chociaz w sumie to totalny bezmozg. A na drugim ciezka sytuacja bo auto wisi na podwoziu. Cos Ci nie pyklo
Komentarze (189)
najlepsze
- Poproszę setkę. Tfu! (spluwa na podłogę) #!$%@? matiz....
Barman się zdziwił, ale nalał mu setkę. Facet wychylił duszkiem i mówi:
-Barman, jeszcze seteczkę. Tfu! #!$%@? matiz...
Barman zdziwiony nalał setkę. Facet wychylił i mówi:
- Jeszcze jedna setka. Tfu! #!$%@? matiz...
Barman mu nalewa i pyta:
-Ok, niech pan zamawia co pan chce, ale czemu za każdym razem pan
#pdk
@Technics: Ja tak jadę dziewiętnastoletnim Bravo, ale nie żydzę na oponach, jak 90% społeczeństwa.
pełno filmików, pokaz mocy quattro
subaru wyciąga tira z zaspy
quattroholuje tira pod oblodzoną górkę
itp itd
aaa zapomniałbym o filmach z hameryki jak się ślizgają na letnich oponach
W sumie potrzebne jest byle co, byle się obracały przednie i tylne koła. W przypadku dość równej przyczepności, nawet blokady niespecjalnie zrobią robotę.
Najważniejsze są trzy rzeczy - opony, opony i opony :)
Potem dopiero reszta, czyli technologia napędu, blokady itp.
W śniegu/terenie również bardzo istotny jest prześwit, powiedziałbym nawet że
@paliwoda: a ty wiesz jak działa kontrola trakcji w takich autach jak tutaj pokazują? W takiej sytuacji to koło, które nagle traci trakcje - zostaje przyhamowane hamulcami z tej strony, tak by utrzymało swoje obroty, a moment nadal był przekazywany na drugie koło, zamiast
ale jak to sprzęgła szkoda jak tam się cały czas bieg ma zapięty i się tylko moduluje gazem? o czym wy mówicie w ogóle?
PS Lada Niva też. ( ͡° ͜ʖ ͡°)