Jak się traktuje klienta w RTV EURO AGD. Historia prawdziwa. Część II
![Jak się traktuje klienta w RTV EURO AGD. Historia prawdziwa. Część II](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_hfFzpTKCZ6fJNYQp2QgzUfG5ltZVxMIp,w300h194.jpg)
Sprostowanie oraz przeprosiny.
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
- Odpowiedz
Sprostowanie oraz przeprosiny.
OFICJALNE PRZEPROSINY
Nie nie, nie moje przeprosiny głuptasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■.
Jak obiecałem tak też zrobię. Społecznośc wykopu po raz kolejny pokazała jak wielka drzemie w nim siła.
A tak całkiem poważnie, to sklep EURO RTV AGD przyznał mi rację. Już 27.12.2017 roku otrzymałem telefon od ważnej osobistości ze sklepu która przeprosiła mnie za sytuację oraz poinformowała o możliwości odbioru telefony Lenovo Moto Z ze sklepu stacjonarnego w Gdyni jeszcze tego samego dnia. Tak też zrobiłem ponieważ już następnego dnia miałem wyjazd na zimowy urlop.
W sklepie załatwiłem wszystko sprawnie i bez problemów, z tym samym kierownikiem. Telefon jest tym razem sprawny i blutooth działa jak należy ;).
Na dodatek zaproponowano mi 200 złotowy bon na zakupy w sklepie EURO RTV AGD z którego z pewnością skorzystam.
Tak więc całą rozmowę oraz wszytko co miało miejsce po zamieszczeniu tutaj opisu mojej historii uważam za wielce satysfakcjonujące. Moim zdaniem sklep stanął na wysokości zadania ponieważ ja sam nie oczekiwałem nic więcej ponad to, że otrzymam przeprosiny i dostanę ten pieprzony telefon XD.
Tak więc dziękuję wszystkim którzy potrafili postawić się w mojej sytuacji i życzyli mi powodzenia , a było Was naprawdę wielu.
Oraz szczególne podziękowania dla @Zelazko_MPM, dla którego moja sytuacja również nie była obojętna, jednak dysponował on niezbędną w tej sytuacji wiedzą ;).
Nie mogę również zapomnieć o wszystkich krytykach których bardziej interesowało dlaczego biorę telefon na raty 0% XD. Przepraszam jeśli nie zdołałem wszystkim z was odpowiedzieć na to nurtujące was pytanie.
Mam nadzieję, że przestało wam to już spędzać sen z powiek ;).
Zawołam jeszcze @makefastmoney bo mu obiecałem XD. Co prawda może być niezadowolony z obrotu spraw ale niech wie, że tym razem to sklep dał ciała a klient dopiął swego.
P.S.
Telefon jest super. Świetna opcja z dołączanymi modami. Dodatkowa bateria spełnia swoją funkcję i nie majta się nigdzie jak power bank. Telefon bez niej jest super cienki i śmiga jak ta lala ;).
Gratis zdjęcie z tego telefonu podczas jazdy na ośnieżoną Słowację ;).
Komentarze (112)
najlepsze
Przypadek?
Szczerze jednak nie podziwiam, ja bym przy pierwszym krętactwie zwyczajnie wszystko anulował i nie dał im zarobić na mnie pieniędzy. Tobie się udało, a dziesięciu kolejnych naciągną i/lub będą marnować ludziom czas na bezsensowne latanie z papierami.
@Kargaroth: Zależy. Kilka rzeczy kupilem w RTV Euro AGD bo nie było nigdzie taniej :)
Nie potrafili /nie chcieli/ załatwić prostej sprawy - bez nagłośnienia w mediach pozostajesz na lodzie z problemem.
A ilu klientów (bez wykopu) tak traktują?
Swoja droga, naglasnianie tego typu spraw to zawsze dobra opcja, a traktowanie ludzi jak
Z tego co mi wiadomo to moja sprawa będzie teraz omawiana na szkoleniach pracowniczych jeszcze przez jakiś czas XD.
źródło: comment_3Hd3yKQUZ3dXoU4yKiBKDatc3a7LE6Ot.jpg
Pobierz(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@opo92
Poczciwy Forek 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ.
źródło: comment_VoQefYeLcV8yjjnXLYBVpEBO1Af2OTYY.jpg
Pobierz