Chaos przestrzenny w Polsce kosztuje nas kilkadziesiąt miliardów rocznie...
Obecna siatka połączeń drogowych w Polsce odpowiada w pierwszej kolejności na potrzeby Niemiec.
Domowik z- #
- #
- #
- #
- #
- 151
Obecna siatka połączeń drogowych w Polsce odpowiada w pierwszej kolejności na potrzeby Niemiec.
Domowik z
Komentarze (151)
najlepsze
Wpierw #!$%@? jak to Morawiecki wspiera średnie miasta (jak? Brak konkretów). Potem cię miesza transformację i wejście do UE (no tylko 15 lat różnicy). Potem pieprzy jak to rozwój nie jest równomierny przez podział administracyjny. Naprawdę zazdroszczę mu że żyje w świecie tak łatwych diagnoz. I oczywiście większa liczba województw
Nikt kuźwa potem nie liczy, co dzieje się za 5-10 lat, jak takie zgrupowanie Januszy nagle żąda nowych dróg, bo znudziły im się wertepy, nowych medió, do tego absurdalnie wydłuza korki itd. Nie mówiac już o tym, że zabudowanie wszelkich wolnych przestrzeni powoduje, że w
Mogło by tak byc, gdyby osoba na pustkowiu (ktorych juz nie ma) nie chciała potem niczego od innych. Tymczasem jak juz ktos zamieszka to ma prawo dawac żądania wzgledem gminy. Poza tym to nie jest tak, ze jestesmy sami. Nasz domek na uboczu blokuje np:
- dzikie zwierzete, te unikaja siedzib ludzkuch na 500m,
- od wysypisk i oczyszczalni nikt nie chce mieszkac blizej niz 1km, tymczasem juz przy wiatrakach
@symmetry: Ja tu widzę brak podstaw ekonomii. Jakie towary mamy wysyłać tym transportem morskim i dokąd? Węgiel, ziemniaki, cebulę? A może Polonezy i Stary? Może zalejemy rynek USA Tonsilem i Unitrą? Te łatwe rynki na południu kupią od nas no
@Lechu1777: No właśnie nie budują. A raczej zaczęli budować 30 lat za późno. Czytałeś artykuł w ogóle?
Profesor proponuje:
Ja natomiast chciałem na problem spojrzeć z innej strony, bardziej historii i kultury na obszarach woj.
Generalnie od od odzyskania niepodległości liczba województw, oscyluje w granicach kilkunastu, za wyjątkiem reformy w PRL, które znacznie zwiększyła liczbę województw. Oczywiście podział zakłada w pierwszej kolejności takie
Socjalistyczne #!$%@? o zrównoważonym rozwoju, oraz podniecanie się układem ulic paryża (który był pomyłką)
Nic dziwnego w końcu to Unia Europejska "dawała" dofinansowanie na drogi w Polsce, a towary do niemieckich sklepów Lidl, Aldi, Kaufland, Real itd. jakoś muszą dotrzeć.