@Zdejm_Kapelusz: Pełna zgoda. Niemniej był to czas poszukiwań, bo moda się diametralnie zmieniła. Na topie były autka małe, z małym silnikiem który mało palił. Wszystkie muscle car-y trudno się sprzedawały. Trochę czasu to trwało, zanim ford zrozumiał że mustangi są kochane za to, że są mustangami.
Uwielbiam stare Mustangi, ale jestem pod wrażeniem decyzji, który podjęli w 2005 - stworzyli nowocześnie wyglądający samochód, który pięknie nawiązuje do pierwszych modeli.
A ludzie odpowiedzialni za modele z lat 80 i 90 powinni dostać zakaz zbliżania się do firm motoryzacyjnych.
@Pradi: Taa, tyko to co podlinkowałeś to współczesna wariacja na temat klasyka (jak w remake'u 'Gone in 60 seconds'), w 1968 te samochody tak nie wyglądały, nie miały kurtyn, spojlera z tworzyw, no i mniejsze felgi.
Nie narzekajcie tak na te trapezy z lat 80 i 90. Każda rzecz starzeje się w taki sam sposób, teraz ten design jest na etapie paździerza jak np. Syrenki 105 - 30 lat temu, Fiaty 125 - 20 lat temu czy Polonezy 10 lat temu i obecnie. Przyjdzie czas za 10-20 lat, że te trapezy będą kultowe i piękne :)
@NapalInTheMorning: prezentuje się ładnie, ale Countach to był - od strony projektu - jednym z najgorzej przemyślanych samochodów w stajni Lamborghini xD
Coutnach może i wygląda dziwacznie, ale według mnie ma coś w sobie i przy dobrym configu wygląda zajebiście. Pomijam oczywiście fakt wyżej wspomnianych nieprzemyślanych rzeczy np. brak możliwości otworzenia okna. Również skrajne emocje budzi Ferrari Enzo; dla niektórych straszny brzydal a dla innych, w tym dla mnie - najładniejszy czerwony koń zaraz po F40.
@drobna_elektryka: Wydaje mi się że nie. Wtedy uważano te kształty za super-nowoczesne. Dzisiaj powracamy do stylu retro z lat 60-tych,a le wtedy ludzie mieli dość tego oraz tych wielkich krążowników amerykańskich zwłaszcza że nastąpił kryzys naftowy. Zaczęto stawiać na mniejsze futurystyczne wyglądające samochody.
Kupiłbym takiego nowego, w USA kosztują ~100k zł, w Eu to już minimum 160 za najbiedniejszą wersje. Dlatego kupiłbym a nie kupie bo nie będę płacił takich haraczy za samochód który właśnie ma być tani.
@OnufryZagloba: meksykanie ktorzy sie troche dorobili xD no na pewno, prawie, ze zwykly przecietniak moze mustangiem jezdzic, placa okolo 300-400$ miesiecznie za takiego 2k15, plus ubezpieczenie
Komentarze (69)
najlepsze
A ludzie odpowiedzialni za modele z lat 80 i 90 powinni dostać zakaz zbliżania się do firm motoryzacyjnych.