Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Siedmiu na dziesięciu Polaków goszczących w restauracjach narzeka na brak zainteresowania ze strony obsługi, a 56 proc. na niedostateczny poziom czystości w lokalu - wynika z badania IQS.
Zenon_Zabawny z- #
- #
- #
- #
- 305
Komentarze (305)
najlepsze
- Przepraszam pana, gdzie tu można zjeść tanio, szybko i smacznie?
- Hm. Pyta pan o trzy różne lokale.
- - -
Myślę, że ten suchar idealnie wyjaśnia temat z artykułu.
Nie raz zdarzyło mi się dokonać zakupu i wracać kupować ponownie z uwagi na obsługę (pozdrawiam Lancerto w Piasecznie, godzinę jadę po najmniejsza duperel bo mam tam panią która mi zawsze doradzi i obsługuje tak jak bym zostawiał tam tysiące złotych miesięcznie a jej w ramach napiwków ofiarował kolie i
Pierwsze czekanie - aż podejdzie kelner z kartą
Drugie czekanie - aż podejdzie kelner z pytaniem co zamawiam
Trzecie czekanie - aż podejdzie kelner z jedzeniem
Czwarte czekanie - aż podejdzie kelner żeby mu powiedzieć że prosisz o rachunek
Piąte czekanie - aż podejdzie kelner zostawić rachunek
Szóste czekanie - aż podejdzie kelner zabrać pieniądze
Siódme czekanie - aż podejdzie kelner z resztą
Dlatego wolę samoobsługę.
-> Najczęściej chodzi się do pizzerii lub fast-foodów
-> Narzekaj na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
No trochę nie dziwi mnie to szczerze powiedziawszy. Zwłaszcza, że taki McDonalds też należy do tej branży, gdzie wszystko jest na szybko, a większość pracowników to dorabiający studenci.
W sezonie jeszcze gorzej, poza sezonem też nie najlepiej.
Znajdzie się jeszcze prawdziwych kelnerów, nie "podawaczy talerzy". Ale ciężko.