Powiedzcie mi dlaczego w firmach nie używa się np. Libre Office? Jest darmowe i też spoko. Prawie te same funkcje. Może są jakieś różnice, czy to tylko przyzwyczajenie?
@Szczery_czlowiek: jak jedna pani zrobi w biurze dokument w wordzie i prześle drugiej pani z libre to one beda mogły mieć dwa rózne dokumenty - biorąc pod uwage formatowanie spacjami i enterami to mogę sie bardzo różnic
@Szczery_czlowiek: to zależy do czego się go używa Ok, większość ludzi w większości biur starczyłby OpenOffice. Ale inni potrzebują tabel przestawnych, PowerPivota, VBA i innych rzeczy z których korzystanie, jeśli potrzebujesz przeanalizować duże ilości danych bardzo ułatwia pracę. Już nie mówiąc o takim Accesie, którego odpowiednika próżno szukać w OO. W offica ostatnio się pojawiło sporo fajnych rozwiązań nastawionych na BI (buisness intelligence) Z drugiej strony jest to po prostu
@ZostaneMistrzem: no ja tam konkurencji dla całości nie widzę. Są alternatywne projekty, ale jak dla mnie to one dalej konkurują z Officem z zeszłej dekady (jak nie wcześniej).
Dla samego PP są alternatywy, w tym onlinowe. Dla Word i Excel nie widzę.
@Lynx_Lynx: to z generatora kluczy , każdy sobie może takie klucze sprzedawać oczywiście z bajeczką o poleasingowym sprzęcie hahaha nikt tego nie sprawdza
@RobertKowalski: a dysk w przeciętnym komputerze to już nie jest 5MB tylko 2TB. A gry już nie zajmują niecałego megabajta, tylko nawet i 85GB. Sorry, wszystko poszło do przodu, więc ten argument jest taki nie do końca trafiony. Wystarczy porównać to co możesz zrobić w Wordzie, a co w Notatniku.
@RobertKowalski: no widzisz, a ja jakoś wolę zagrać sobie w Wieśka 3 albo Wildlandsy, niż uruchamiać emulator na emulatorze, żeby odpalić coś, co kiedyś dla mnie było wciągające, ale teraz jest po prostu niezbyt wiadomym zlepkiem pikseli.
Komentarze (114)
najlepsze
Ok, większość ludzi w większości biur starczyłby OpenOffice. Ale inni potrzebują tabel przestawnych, PowerPivota, VBA i innych rzeczy z których korzystanie, jeśli potrzebujesz przeanalizować duże ilości danych bardzo ułatwia pracę. Już nie mówiąc o takim Accesie, którego odpowiednika próżno szukać w OO. W offica ostatnio się pojawiło sporo fajnych rozwiązań nastawionych na BI (buisness intelligence)
Z drugiej strony jest to po prostu
Są alternatywne projekty, ale jak dla mnie to one dalej konkurują z Officem z zeszłej dekady (jak nie wcześniej).
Dla samego PP są alternatywy, w tym onlinowe. Dla Word i Excel nie widzę.