Efekt Silniejszego (Bandwagon Effect) jest to zachowanie wynikające z ludzkiej psychologii i polegające na postępowaniu tak jak robią to inni. Ludzie wierzą, ze jeśli jakaś grupa osób zachowuje sie w podobny sposob, zachowanie takie musi byc słuszne i oni też robią podobnie. Zachowanie takie jest dosc dokladnie omawiane w psychologii i pociaga za soba wiele konsekwencji.
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze
Efekt Silniejszego (Bandwagon Effect) jest to zachowanie wynikające z ludzkiej psychologii i polegające na postępowaniu tak jak robią to inni. Ludzie wierzą, ze jeśli jakaś grupa osób zachowuje sie w podobny sposob, zachowanie takie musi byc słuszne i oni też robią podobnie. Zachowanie takie jest dosc dokladnie omawiane w psychologii i pociaga za soba wiele konsekwencji.
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze
Efekt Silniejszego (Bandwagon Effect) jest to zachowanie wynikające z ludzkiej psychologii i polegające na postępowaniu tak jak robią to inni. Ludzie wierzą, ze jeśli jakaś grupa osób zachowuje sie w podobny sposob, zachowanie takie musi byc słuszne i oni też robią podobnie. Zachowanie takie jest dosc dokladnie omawiane w psychologii i pociaga za soba wiele konsekwencji.
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze
Komentarze (8)
najlepsze
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze
sprawdź ten artykuł
"Będzie miażdżące zwycięstwo Komorowskiego"
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/bedzie-miazdzace-zwyciestwo-komorowskiego,1,3312279,aktualnosc.html
Przecież nie wiadomo czy Komorowski napewno wygra
A no prawda.
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze
W ekonomi zachowanie to jest wykorzystywane w badaniu i manipulowaniu popytem i preferencjami konsumentow. Wiadomo powszechnie,ze