@bartolama: Hahaaha małych modyfikacjach. Człowieku to nie jest lotnisko na dziś, tylko za 15-20 lat. Pasażerów będzie wówczas pewnie z 4 razy więcej, a i dla Modlina wystarczy
@wcinaster: wyobrażam sobie, zibacz jak wygląda ruch loniczy Polski na tle europy, nie mówiąc o kontynentach. Są mapy lotów w czasie rzeczywistym. Lotnisko Chopina za kilka lat straci przepustowość. Ruch lotniczy to nie tylko ludzie ale również towary.
Lotnisko jest potrzebne, ale nie wiem czy nie lepszą i tańszą opcją byłaby rozbudowa Modlina i po latach zmiana tego na główne lotnisko krajowe.
Problem z CPL widzę taki, że optymistycznie zakładamy, że on stanie się hubem przesiadkowym. Ale niestety mam obawy czy tak się stanie. Tym bardziej, że konkurencje mamy sporą i tą europejską i tą w postaci krajów zatoki perskiej.
Dobrze bo: tuż obok A2, tuż obok linii kolejowej, której remont właśnie ruszył Źle bo: 42 km od obecnego lotniska to ciut za daleko. Niepotrzebna chęć dowartościowania Łodzi, która ma swoje prowincjonalne lotnisko i więcej nie potrzebuje Ważne: Wybudować na wysokości lotniska ekspresową drogą z szybkim dojazdem do A1
Komentarze (23)
najlepsze
Okęcie spokojnie daje sobie radę i mogłoby obsługiwać nawet drugie tyle pasażerów po małych modyfikacjach portu.
Z innej beczki to ciekawe czy CBA zainteresuje się tym kto w przeciągu roku wykupywał pola na których będzie CPL
Problem z CPL widzę taki, że optymistycznie zakładamy, że on stanie się hubem przesiadkowym. Ale niestety mam obawy czy tak się stanie. Tym bardziej, że konkurencje mamy sporą i tą europejską i tą w postaci krajów zatoki perskiej.
http://rynekinwestycji.pl/centralny-port-komunikacyjny/
Źle bo: 42 km od obecnego lotniska to ciut za daleko. Niepotrzebna chęć dowartościowania Łodzi, która ma swoje prowincjonalne lotnisko i więcej nie potrzebuje
Ważne: Wybudować na wysokości lotniska ekspresową drogą z szybkim dojazdem do A1