pokaż spoiler KU PRZESTRODZE!
Witam, chciałbym wszystkich ostrzec przed zakupami w sklepie internetowym Procpu.pl. Dnia 17.07.2017r. oddałem na gwarancję myszkę Zowie ZA13, dwa dni później tzn. 19.07 była już u nich w serwisie. Na ich stronie internetowej jest napisane, że rozpatrywanie reklamacji wynosi maksymalnie do 30 dni. Moja gwarancja była rozpatrzona dopiero w 41 dni po kilku niekulturalnych emailach ze strony sklepu i brakiem przeprosin. Miałem do wyboru zwrot pieniędzy za myszkę lub wybór innego produktu z ich strony. Wybrałem opcję drugą ze względu, że myszka mi się podobała i chciałem tą samą, lecz w między czasie od jej kupna podrożała. Zgodnie z art. 577. § 2. oraz § 3, który mówi, że sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Niestety sklep stwierdził, że nie dadzą mi tej myszki i muszę wybrać inny przedmiot lub zwrot pieniędzy. Wybrałem opcję drugą. O swojej decyzji poinformowałem sklep 4 września. 12 września czyli po 8 dniach nadal nie było pieniędzy na koncie, ani informacji, że przelew został już wykonany. Po napisaniu do nich wiadomości, że czekam 8 dzień i nadal brak przelewu odpisali, że przelew robią do 10 dni(NA ICH STRONIE JEST WYRAŹNIE NAPISANE MAX DO 7 DNI). Po zwróceniu im uwagi, że miał być max do 7dni odpisali, że zazwyczaj robią to do 7 dni. Po dalszej wymianie kilku niekulturalnych emaili z ich strony, postanowiłem po prostu poczekać ich te wymyślone 10 dni. Gdy mineło 11 dni(4 dni po maksymalnym terminie) napisałem, że minęło ponad ich wymyślony termin i nadal brak przelewu. Minęło 12 dni i brak odpowiedzi oraz pieniędzy na koncie. Jak widać prawo oraz podstawowa kultura tego sklepu nie obowiązuje. Na razie pozostaje mi tylko czekać. Całą korespondencję podaję poniżej w formie screenshotów w linku. Post będzie aktualizowany gdy będzie jakiś rozwój sytuacji. Zapraszam do bumpowania, wyrażania swoich opini na temat mojej sytuacji lub może Wy też mieliście jakieś problemy z tym sklepem? z chęcią poczytam. Zapraszam także do udostępniania!
Link do całej korespondencji na imgur:
https://imgur.com/a/CHHYl
edit1: Dziękuję za tak duży odzew, dostałem dużo porad aby zgłosić sprawę do UOKiKu, więc tak zrobiłem, teraz czekam na odpowiedź od nich.
Komentarze (3)
najlepsze
Po 10 dniach (roboczych) napisałem do nich, że nadal nie ma przelewu, 3 dni później miałem je na koncie.
Kontakt, że sklepem jest słaby, dodzwonić się do nich graniczy z cudem...
Jednak promocje mają bardzo fajnie, i chyba