Continental wymyślił koło od nowa
Hamulce zostały zintegrowane z felgą, dzięki czemu można było zastosować większe tarcze, a klocki zamontować od środka. Zapewnia to lepszą skuteczność hamowania, niższą masę, lepsze chłodzenie i trwałość - pomimo że tarcze są wykonane z aluminium - ma wystarczyć na cały okres eksploatacji samochodu.
j.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- 165
Komentarze (165)
najlepsze
Co do zmian koła to racja, problematyczne.
A jak w przypadku samochodów terenowych? Co z dużym rumoszem drogowym w postaci gęstego błota, kamieni czy konarów które wejdą w felgę? Tu to chyba tym bardziej nie.
Ale na
Choć mimo tego że doceniam to, to jednak zawsze mnie to zastanawia podczas powrotu do PL, dlaczego tak względnie biedny kraj jak my sobie ustanowił tak wysokie wymagania względem drogi certyfikowanej na autostradę skoro w dalece bardziej zasobnych Niemczech droga zwana autostradą może mieć w niektórych aspektach daleko niższy standard.
PS> We Włoszech to już czasem w ogóle tragedia. Masz łuk autostrady, nie widzisz nic w lusterku tylko