Bardzo nie chciałem tego robić ale widzę że nie ma innego wyjścia. Rozwijam od paru miesięcy swoją własną firmę i zamawiam dużo towarów, głównie z chin. Większość tego towaru to próbki dość specjalistycznych elementów. Niestety zrobiłem straszny błąd i wybrałem kuriera Fedex aby dostarczył mi dwie przesyłki. Jedna została wysłana 17 lipca, zaś druga 25 lipca. Koszt który zapłaciłem za przesyłkę to 40$ bo zależało mi na czasie jako że każdy dzień opóźnienia jest dla mnie dość kosztowny.
Paczki do polski dotarły dość szybko, liczyłem że otrzymam je dość szybko ale nic z tego. Gdy minął tydzień od wysłania pierwszej paczki, a ja nadal jej nie dostałem stwierdziłem że coś jest nie tak. Postanowiłem skontaktować się z Fedex, niestety nie wiedziałem że nie jest to w ogóle możliwe. Czat online który mają na stronie nie działa, próbowałem kilka razy, zawsze jest informacja że brak agentów do rozmowy -
Spróbowałem więc do nich zadzwonić. Czekałem 30 min na infolinii, po czym automat się rozłączał. Spróbowałem jeszcze dwa razy się dodzwonić ale za każdym razem to samo. Straciłem w sumie z 2h żeby skontaktować się z Fedex, kilka razy, w różne dni. Za każdym razem jest to samo - nikt nie odbiera. Próbowałem zadzwonić na różne numery, to różnych oddziałów ale jest to niemożliwe.
Pierwszą paczkę dostałem dopiero po wymianie korespondencji z nadawcą. Akurat byłą to dużą amerykańska firma więc po kontakcie z nimi paczka została dostarczona w następny dzień roboczy. Paczka dotarła do mnie po 14 dniach.
Od razu porozmawiałem z kurierem na temat drugiej paczki, ale powiedział że w Fedex jest teraz taki b----l że po prostu nie poleca póki co korzystać z usług tej firmy bo prędko lepiej nie będzie i on nie może nic zrobić. A na infolinie nie da się dodzwonić bo cały czas dzwonią klienci ze skargami. Super.
Dziś mijają 22 dni od wysłania do mnie drugiej paczki. Generalnie miałem w planach pisać reklamację i już nigdy nie używać Fedex, ale po wejściu dziś na tracking przesyłki zobaczyłem że z Warszawy trafiła do.. ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR.
Nie wiem co się dzieje z moją paczką, nie ma żadnej możliwości kontaktu, nie wiem dlaczego trafiła ona do Francji. Nie ma możliwości że nie udało jej się dostarczyć ponieważ był podany do niej mój nr. telefonu oraz była adresowana na mieszkanie gdzie zawsze ktoś jest bo mieszkają i pracują w nim 3 osoby.
Zostało mi tylko napisanie o tym tutaj, może macie jakiś pomysł co z tym można zrobić?
W każdym razie na pewno odradzam korzystanie z usług firmy Fedex, jeśli ktoś mi nie wierzy sugeruje zobaczyć opinie na internecie na temat tej firmy. Ja tego nie zrobiłem przed zamówieniem paczki - bardzo żałuje.
Do tego dodam jeszcze że w tym samym czasie korzystałem z usług jeszcze innych firm, głównie UPS i DHL. Paczki z całego świata dochodziły do mnie w mniej niż tydzień oraz nigdy nie miałem z nimi problemu (mogą wrzucić trackingi jak kogoś to interesuje), więc problem dotyczy wyłącznie Fedex.
Komentarze (13)
najlepsze